Gå til innhold

Sony DSLR-A100 kjøpe nå eller vente


Anbefalte innlegg

Hei Bombasa,

 

to answer your first posting, yes Japan Photo will raise the price. It will happen the same day that we receive the cameras in stock. We expect them indeed around the 12th of July. After that date, we have to start earning a little bit money on this beauty ;-)

 

Have a nice evening

 

Stephan

Japan Photo

6430018[/snapback]

 

That was greate news for me Stephan :)

 

Since I have already been buying the camerea from Japan Photo.

 

I realy looking forward to get the camera :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gratulerer med kjøp..

 

Har selv kjøpt D50 i år og vært på venteliste for en 18-200mm VR linse i flere måneder, det virker som den aldri kommer.

 

Vurderer sterkt å bare avbestille denne, selge D50'en og kjøpe Sony med SSS..

 

Ser frem til å høre brukeromtale av dette kameraet.

 

MrG

Lenke til kommentar
Ja prisen er fortsatt uforandrett men de har da heller ikke fått kameraet på lager.

 

"Forventet leveringsdato er 20. juli"

6489532[/snapback]

 

Er ikke så sikker på at JP får dette kameraet den 20 juli. Etter det jeg kan se på DPR er det ingen europeiske land som har fått den, men derimot er beskjeden at den er ca. 3 uker forsinket. I USA er det noen få som har fått den. Det er også vanskelig å få noe konkret ut av JP når man ringer dem, men at dette betyr at det er problemer med leveransen blir selvsagt kun en spekulasjon fra min side. La oss håpe at JP får den imorgen, eller i det minste kan gi oss ventende kunder en pålitelig leveransedato.

Lenke til kommentar

Da gikk dessverre mine bange anelser i oppfyllelse ang. Sony A100. Jeg måtte ringe en JP-butikk for å få et konkret svar. Nå er leveransen her tidligst 27 juli. En unskyldning om at forsendelse satt fast i tollen (hørt den før.....??). Da må den jammen sitte godt fast siden det tar en uke å få den løs...

Endret av SFJ
Lenke til kommentar

Hei SFJ and others,

 

as you can imagine, our phones are not standing still anymore because of the (further) delay of the Sony Alpha.

 

I put both hands in the fire that we had positive confirmation from official Sony (Europe) people, that the cameras will arrive in the Netherlands on July 18th. Our own express driver would have brought the cameras to Oslo within one day so that we would have them in stock on the 20th. On the 17th in the late evening I got a phonecall that we probably have "one or two days" delay.

 

We are constantly on the phone with our sister companies in the other european countries and of course also with Sony Norge. Everybody tells us it is a matter of days and not weeks so we have to believe that.

 

The positive thing for the customers is that we keep our pre order price for the Kamera, the kit and the extra lens valid as long as it take to get the camera in our shelf. And we are trying everything possible on earth to have this (beautiful) camera first in stock in Norway.

 

But I have full understanding for frustrated customers who hope(d) to get it before they leave to vacations. My deep regret for that!

 

Stephan Stein

Japan Photo

Lenke til kommentar

Takk for svar, og takk for fin kundeservice ved å lese og besvare i dette forumet. Det var andre takter. Men det er allikevel pussig at informasjon som er alment tilgjengelig på nettet ikke når distributører og forhandlere i Norge. SonyStyle har konkret opplyst at forsinkelsen er minst 3 uker fra 18 juli når det gjelder EMEA (Europe, Middle East and Asia). Det ser ut som om Sony (igjen) har prioritert det amerikanske markedet.

 

Men igjen: Bra Stephen for din informasjon. Japan Photo har steget betraktelig på min personlige kvalitetsstige!

Lenke til kommentar

Hei SFJ, PMnormal,

 

thanks for the flowers ;-)

 

We got physicly hold of the cameras! Now we have to bring them across Europe und through the norwegian customs (don´t worry, we have the right papers). The latest by Friday morning we will have them in the Oslo Shops and at the post office for mailorder, Saturday in the districts....

 

It will be the last Sony cameras that we import ourself, we haved signed a new contract with Sony Norge and they will do the workload for us in the future. Within beginning next week we will also receive the first Alphas in Norsk Utgave, but as mentionned earlier, the price will be a whopping 1000,- Nok higher...a lot of money for a norwegian manual...right?

 

Have a nice day!

 

Stephan

Lenke til kommentar
the price will be a whopping 1000,- Nok higher...a lot of money for a norwegian manual...right?

 

6548006[/snapback]

 

Jeg har den norske manualen. Dersom noen av dere som har bestilt A100, og som ønsker den norske manualen i PDF, så send meg en PM.

 

ps.: Den er på 17 Mb(!), så jeg sender interessentene en link for nedlasting fra min ftp.

Endret av SFJ
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er utrolig takknemmelig for tilbakemeldingene fra: Stephan

 

 

Jeg har aldri sett maken til oppføling. Utrolig pluss for denne servicen til Japanphoto som jeg på det varmeste vil anbefale til andre.

 

Gleder meg veldig nå til kamera kommer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...