Gå til innhold

Innlogging - tungvint!

Anbefalte innlegg

Innlogginga på forumet trenger en upshining!

Andre fora jeg deltar i, både her på berget og i utenlandske fora, logger jeg inn kun en gang.

Neste gang jeg oppsøker forumet, er jeg automatisk pålogget, selv om det er en mnd. senere.

Noe å tenke på Amund?

Knut Skarsfjord

[ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-10-13 20:01 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at det virker hos deg. Her virker det i alle fall ikke. Jeg må alltid skrive inn passord.

Jeg har ikke en gang antydet at det er noens feil!

Knut Skarsfjord

[ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-10-13 20:57 ]

Lenke til kommentar

Er visst en stor operasjon for å oppgradere det, men som alle er enige i er at den nye versjonen ser bedre ut, men folk sier den nyeste versjonen går trengere, og seinere forum er noe vi IKKE trenger.

Men... det kommer sikkert snart :smile:

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-14 20:01, skrev Ferdinand:

Nei det er ikke så enkelt. Jeg og flere jeg kjenner har akseptert den cookien for ett år uten at vi blir automatisk logget inn. Brukernavn og passord må skrives inn hver gang. Litt dumt, men det er ikke plagsomt :smile:

Jepp. Jeg synes det er plagsomt. Tror det er kun opera som har det problemet?

Jeg merket nettopp at det er når jeg kobler av og på internett jeg må logge inn på nytt.

Lenke til kommentar

Jeg har to maskiner, en bærbar og en stasjonær, begge med win xp og opera. På den bærbare funker det fint. Trenger ikke logge meg på hver gang jeg kommer innom. På den stasjonære er jeg nødt til det. Automatisk innlogging funket en liten stund, men nå funker det ikke lenger. Har ikke gjort noe spesiellt med hverken bærbar eller stasjonær. Hadde akkurat samme problem med stasjonær tidligere før jeg installerte xp på nytt.

Lenke til kommentar

Var lenge veldig plaget av at jeg måtte logge på hvert femte minutt! - logget inn når jeg svarte på ett innlegg, og da jeg skulle svare på neste så fikk jeg igjen beskjed om å logge meg inn.

Det tok litt tid før jeg forsto at det var Telenors ADSL som koblet meg opp og ned med få minutters mellomrom. Innstallerte KeepAlive, og det ble mye bedre.

Lenke til kommentar

Quote:

skarsk skrev (2002-10-22 09:58):

Mange meninger, men ingen konkrete svar fra den ansvarlige på siden.

Er eg ansvarlig nok? Amund har for mykje arbeid frå før av, og eg tviler sterkt på at han kjem til å gjere noko med dette. Han har tukla litt med oppgradering av forumet, og då reknar me med at dette vil fungere, men me veit ikkje om dette stemmer, eller når dette vil skje. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...