tørrfisk Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg får ikke nrk nett-tv til å virke, jeg trykker på play men ingenting skjer. Står en gul varseltrekant med feilmelding problemer med websiden osv. Står Line: 293 Feil: forventet et objekt. Har installert shockwave og flash på nytt, funker ikke i noen nettleser. Har ikke problemer med noe annen flash eller filmvisning. Hva er galt? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kansje NRK er i streik. Serveren til NRK er sikkert slått av pga streiken! Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Shockwave og flash brukes ikke i NRK nett-TV så det har ikke noe å si. Det brukes WMP plug-in. Funker WMP i nettleseren på andre sider? NRK nett-TV funker fint her så det har ikke noe med streik å gjøre. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Funker på andre maskiner jeg har prøvd, men viss jeg høyreklikker på nett-tv så kommer det jo flash-meny med zoom osv, og den virker ikke i mozilla før jeg installerte flash plugin. Lurer på hva som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå