Gå til innhold

Nvidia display driver problem

teka

Anbefalte innlegg

Maskina mi har i det siste vært helt fjern, i den grunn at når jeg kjører et spill (hvilket som helst spill) begynner jeg å få glitcher og noen dotter i spillet(dette kan ta 1sek til 30min), (de kommer opp helt random, ikke hver gang det kommer dotter, men det skjer) selvom det ikke kommer dotter så skjer det noe merkelig, hele daten fryser og lyden går i loop og etter noen par sekunder så rebooter pcen seg. Når maskinen kommer inn i windows igjen får jeg denne feilmeldingen:

driveren for skjermheten kan ikke fullføre en tengneoperasjon.hør med enhetprodusenten om

det finnes en driveroppdatering.

skjermdriveren får GF 6800 LE ser ut til og være årsaken til at systemet er ustabilt.

szAppName : Drivers.Display szAppVer : 10DE0045A1020410DE

szModName : nv4_disp.dll szModVer : 6.14.10.7772 Offset : F8A006E

Jeg har prøvd å avinstalere driveren jeg hadde til skjermkortet, instalerte det på nytt. Hjalp ikke, prøvde en gammel driver, hjalp heller ikke. googlet litt rundt, der stod det at det kunne være rammen som ka for mye ressurser til skjermkortet eller at rambrikkene holdt på å ta turen. prøvde noen andre rambrikker uten hell. Prøvde også å koble av den ene hd'en(kunne være at jeg ikke hadde nok strømforsyning, hjalp heller ikke.

Har ikke overclocka noe som helst, bios står som helt standar,ikke tuklet noe med den i det hele tatt.

Hovedkort: MSI k8N neo2-fx

Ram: Kingston pc3200 cl3 184-pin dimm (2stk, ergo 1gb til sammen)

skjermkort: GF 6800 128mb

Prosessor: amd Athlon 64 +3000

Noen tøffe gutter der ute som har peiling på hvordan jeg får rette dette? Skjermkortet som tar turen? :/

Endret av teka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...