Mørbradbiff Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Hei. Jeg fikk plutselig lyst til å lage meg et katt-hund bilde. Dette er første gangen jeg har prøvd meg på slike ting i photoshop. Jeg er ikke helt ferdig enda. Jeg hadde vært glad for noen komentarer på arbeidet mitt sålangt Endret 25. juni 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 En tidig skapning det der, he he. Kikket ikke så nøye på den, men den ser i utgangspunktet godt sammensydd ut. Ideen skal du ha credit for, den er morsom. Det er også resultatet. Det jeg vil sette fingeren på, er at det er noe rart med fokusen på hodet. Den stemmer liksom ikke helt med resten av krabaten. Jeg var også litt betenkt over bakgrunnen i starten, men synes egentlig den er grei. Jeg lo i alle fall godt da jeg så det bildet. Katthund, hmmmm. Det er egentlig ikke så lett å se at det ikke er en kattekropp. Synes egentlig det ser ut som et dyr jeg aldri har sett før, en katt med en slags merkelig chubby kropp. Lever gjerne flere slike bilder. De er en morsom avveksling fra de ordinære kjæledyrbildene. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 En kund, eller... hatt? :!: Bra gjennomført bilde, jeg regner med at du har latt deg inspirere av de galleriene som florerer der ute på www.internet.com. Har alltid digget sånt, men det er ikke så lett å få til realistisk. Fokus, eksponering og vinkel må helst stemme best mulig for at man skal få det sømløst. Her skjønner man at det er redigert, men bra gjennomført likevel. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er det du som har tatt bildet? Eller har du bare redigert et bilde du fant på nettet ellerno? -Isåfall burde dette ha ligget under "Visuell kreativitet" Redigeringen er ivertfall artig Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Bildet er kun redigert. Originalbildet finner du ved å søke, etter en frase jeg ikke husker, på google bildesøk. Jeg fikset og trikset med samme bilde i forrige uke. Endret 25. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Det jeg vil sette fingeren på, er at det er noe rart med fokusen på hodet. Den stemmer liksom ikke helt med resten av krabaten Jeg er fult klar over at det er noe merkelig med hodet, fant ikke 2 bilder såm hadde hodet i helt samme retning. Bra gjennomført bilde, jeg regner med at du har latt deg inspirere av de galleriene som florerer der ute på www.internet.com takker. Jepp det stemmer er blitt ispirert av bilder på nettet. Er det du som har tatt bildet? Eller har du bare redigert et bilde du fant på nettet ellerno? -Isåfall burde dette ha ligget under "Visuell kreativitet" Bildet fant jeg ved bildesøk på google. Endret 25. juni 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Trodde inspirasjonen kom fra en av guttungens favoritter på Nickelodeon, Katthund. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Ja, jeg har tenkt litt på den tegneserien også Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kanskje det hadde vært en ide å justere fargen på katte "layeret" så det passet litt bedre til hundepelsen? Vetche eg? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Kanskje det hadde vært en ide å justere fargen på katte "layeret" så det passet litt bedre til hundepelsen? Vetche eg? 6381315[/snapback] Jeg har tenkt på det. Men har vært litt usikker.... Er ikke 100% sikker på hvordan man gjorde d.... Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 hvis du har photoshop tror jeg du kan bare bruke replace color og justere litt på hue og saturation og lysstyrke... husk at du da velger bare layeret med katten på... kult hvis du hadde lagt ut dette som en .pdf fil eller lakt ut de to separate bildene så kunn jeg og fått prøvd meg litt så litt gøy ut Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Evt match color, som ofte gjør en fin jobb, om bildene har forskjellig fargetemperatur. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg elsker disse skapningene!! Dette er en side som bare holder på med dette - http://www.humandescent.com/ - Jeg flirer like mye hver gang jeg =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg elsker disse skapningene!! Dette er en side som bare holder på med dette - http://www.humandescent.com/ - Jeg flirer like mye hver gang jeg =) 6396482[/snapback] Jeg lo så jeg holdt på å falle av stolen. Denne siden kommer jeg til å besøke igjen. Den bikeren hadde jo et utrolig uttrykk :!: Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Haha, jeg digger disse. Noe av det morsomste jeg har sett. Definitivt den beste samlingen av slike "dyr" jeg har sett til dags dato, takker for den! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Om dere liker manipulerte bilder bør dere som ikke allerede kjenner til siden besøke http://www.worth1000.com/ og sjekke ut tidligere konkurranser. Høyt nivå der. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Evt match color, som ofte gjør en fin jobb, om bildene har forskjellig fargetemperatur. 6386298[/snapback] Hvor finner jeg den funksjonen? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 kult hvis du hadde lagt ut dette som en .pdf fil eller lakt ut de to separate bildene så kunn jeg og fått prøvd meg litt så litt gøy ut 6386136[/snapback] Det ville du vel likt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Evt match color, som ofte gjør en fin jobb, om bildene har forskjellig fargetemperatur. 6386298[/snapback] Hvor finner jeg den funksjonen? 6417385[/snapback] Image - Adjustments. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå