Zeph Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 HAHAHHAHAHA! HO HO HO This made my day, så fantastisk godt framfør :!: :!: "Lørdagspizza, vi snakker om total avkomnehet *Hikk*". Hahaha, sjarmerande til tusen! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Dette her var utrolig dårlig, men fy fader som jeg lo av det trodde hu spydde når hu hikket for første gangen... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det hadde blitt toppen av kransekaka om ho hadde kasta opp! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 bare meg eller er hun lik juni i hotell cesar?? 6382769[/snapback] Synes det minner mer om Bertine Zetlits jeg. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 har jeg visst hvem som la ut filme å hva han het så har jeg kommet til å lete opp fyr'n å banket vett i skallen hans... det var morsomt helt til jeg fikk vite at kjæresten la ut filmen.. er du her på Hardware så vil jeg si ... FUCK YOU! Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 OMG! går dette hvirkli ann?? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 har jeg visst hvem som la ut filme å hva han het så har jeg kommet til å lete opp fyr'n å banket vett i skallen hans... det var morsomt helt til jeg fikk vite at kjæresten la ut filmen.. er du her på Hardware så vil jeg si ... FUCK YOU! 6383614[/snapback] It's me Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 har jeg visst hvem som la ut filme å hva han het så har jeg kommet til å lete opp fyr'n å banket vett i skallen hans... det var morsomt helt til jeg fikk vite at kjæresten la ut filmen.. er du her på Hardware så vil jeg si ... FUCK YOU! 6383614[/snapback] It's me 6383864[/snapback] Fuck you! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Begynner nesten å grine hver gang jeg kommer over en melding av en eller annen 14iss-jente. Er tragisk å se hvordan de skriver, og hva de skriver. shit azz hva skjer med folk a?? herrigud azzz.. det der var bare så srellt og se på den kjerringa som synger der azz.. skaff deg et liv sier jeg bare.. men det er jo litt synd på hu oxo da.. hvertfall foreldra hennes azz.. hadde jeg vært sånn hadde muttern hengt seg sjøl i trappeoppgangen azz.. 100%sikker på det.. velvel lykke til a?? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Beklager om jeg virker følelsesløs, men det er uansett ikke synd på henne. Fylla har skylda og alt det der, bare tull. Hun har selv valgt å filme seg selv i den tilstanden og gjøre alle de teite greiene. Det var ikke så morsomt, men irriterende var det. Og jævlig stygt. Og en ting til: Hun er altså full? Drikker hun helt alene midt på lyse dagen? 6382415[/snapback] Hva vet du om hun har tatt opp selv eller ikke? Fullt mulig for andre å ta det opp, om dette har skjedd over webkamera på msn eller lignende. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Beklager om jeg virker følelsesløs, men det er uansett ikke synd på henne. Fylla har skylda og alt det der, bare tull. Hun har selv valgt å filme seg selv i den tilstanden og gjøre alle de teite greiene. Det var ikke så morsomt, men irriterende var det. Og jævlig stygt. Og en ting til: Hun er altså full? Drikker hun helt alene midt på lyse dagen? 6382415[/snapback] Hva vet du om hun har tatt opp selv eller ikke? Fullt mulig for andre å ta det opp, om dette har skjedd over webkamera på msn eller lignende. 6383976[/snapback] Godt poeng det med at andre kan ha tatt det opp, det tenkte jeg ikke over. Beklager det. Men likefullt har hun valgt å vise seg fram på denne måten over internett. Det betyr selvsagt på ingen måte at det er greit gjort av andre å legge det ut. bare meg eller er hun lik juni i hotell cesar?? Tenkte jeg også når jeg så det. Hun minner en del i oppførselen ja. Endret 25. juni 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Jeg moret jo meg selvfølgelig som de fleste andre når jeg så dette klippet. Moret meg og ergret meg osv. Men fy faen så kvalm jeg blir om det faktisk er sant at det var kjæresten hennes som la det ut. En ting at hun gjorde dette av fri vilje,over internett og eksponerte seg på denne måten. Men man regner vel aldri med at det finnes en liten sjanse en gang for at din egen kjæreste kan gjøre noe sånt mot deg?! Sånn som idioten som spredde bildet av hun derre russejenta. Endret 25. juni 2006 av SpecialK Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Huffhuff, desverre er ikke slikt humor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg