Mompen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Bare se, kan ikke beskrive hvor fælt det er :!: *Fjernet linken* Endret 26. juni 2006 av Ueland Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) hhahaha, så komentaren til arcticfare litt lenger ned også men uff for en stemme edit: la inn en komentar selv Endret 25. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 La inn en kommentar: "Hun har nok tatt piller med så skumle navn at verken jeg eller du klarer å uttale det." Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg lo til jeg leste kommentaren hun skrev, antar at det er hun som skrev den for tviler på at noen har så syk humor. Faen for en jævel av en kjæreste!! Greit nok at hun var fjortisfull, men det er veldig ekkelt å bli lagt ut sånn på nettet og dretet ut. Han skulle vært kastrert og banket opp. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) For en vidunderlig reklame for Norge! Engasjert er hun i alle fall, det skal hun ha. Fikk en kraftig blandet følelse mellom vill latter og dyp frykt mens jeg så på. Men jeg synes litt synd på henne, m.t.p. alle de hånlige kommentarene. Håper hun ikke leser de. Det var sikkert en video som aldri var meningen å komme ut i offentligheten edit: leste igjennom alle kommentarene nå. Jeg innrømmer det er morsomt, men jeg klarer ikke la være så synes synd på henne, og andre folk som får private opptak utlagt på nettet. Vi trenger egentlig ingen ny Star Wars kid. Nå er han vel mangemillionær, men han har sikkert vært nær på å ta livet sitt flere ganger. Det er ille å alltid ha et mykt hjerte for ofrene i slike saker Endret 25. juni 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
J_lle Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 haha, bra den kommentaren fra jentene fra Sande da! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg syns nettet har fått en drittsekkmentalitet de siste åra. OT: er det lov med bilder i signatur? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Nope. Ingen bilder i signaturen, og ikke over 4 linjer. Du bør fjerne de, J_lle Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Ikke det morsomste men litt funny var det jo Og...stygt gjort av kjæresten... Endret 25. juni 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Spol 27 sekunder ut i filmen og se pA den rare bevegelsen hun gjOr med hodet. Endret 25. juni 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Beklager om jeg virker følelsesløs, men det er uansett ikke synd på henne. Fylla har skylda og alt det der, bare tull. Hun har selv valgt å filme seg selv i den tilstanden og gjøre alle de teite greiene. Det var ikke så morsomt, men irriterende var det. Og jævlig stygt. Og en ting til: Hun er altså full? Drikker hun helt alene midt på lyse dagen? Endret 25. juni 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg var full når jeg sang denne, og sang for kjæresten min på web-kamera. Den drittsekken tok opp og dumpa meg dagen etterpå. Nå er livet mitt ødelagt. Videoen er overalt, og alle på skolen min mobber meg. Jeg har ingen venner lenger. Mamma har også sett den og har oppdaga at jeg drikker. Og jeg tror ikke at jeg er deilig. Jeg var bare full og ville synge for kjæresten min. Så ganske seriøst ut. Tror dere det er henne? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) den der irrrrrriterer meg Endret 25. juni 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg skrek litt sånn som Pure Pwnage-Jeremy gjør når ponnien hans dør i episode 10. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 BAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA!!111 Finner ikke ord. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 bare meg eller er hun lik juni i hotell cesar?? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) my ears hurst.... its burning...... edit: dette er noe av det verste jeg har sett noen gang tror jeg... Endret 25. juni 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg