Frohman Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Dere kan ikke! Dere er i undertall, muhahaha! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 går det an å si gulost? har dere sand i vaginaen? Hvitost heter det. Punktum. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det finnes jo begge deler! Bevis: <-- Gulost (noen tullinger som kaller det for hvitost) http://www.paamenyen.no/inc/getimg2.asp?im...itost.jpg&w=160 <-- Hvitost Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det finnes jo begge deler! Bevis: <-- Gulost (noen tullinger som kaller det for hvitost) http://www.paamenyen.no/inc/getimg2.asp?im...itost.jpg&w=160 <-- Hvitost 6512889[/snapback] Listen to the dawg! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 det er sant RIP, men når jeg nevner ost generelt så sier jeg hvitost. det er for å skille mellom brunost og hvitost og alle de andre teite ostene. Når det gjelder det du påpeker så nevner jeg (og alle jeg kjenner) navnet på produsenten/the creators, som da oftest er synnøve eller norvegia. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Herlig. Vi kan lage en storslått religion med en sveitserost som gudebilde. Vi kunne også laget en bok som fortalte alle hvordan du skal gjøre, boken kunne være basert på eldgamle eventyr Etterhvert kunne vi nekte å godta allmenkjente fakta og heller stole fullt på den hellige osteboken og tilbe Hvitosten hver søndag, samt gå til krig mot de som er uenige i det boken forteller oss. Deretter kunne vi tatt opp kampen med kristne og muslimer om hvem-sin-fantasiskapning-som-er-best. Nei, for all del, ingenting latterlig med religion. Endret 22. juli 2006 av E.T Lenke til kommentar
labdama Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hehe, gulosten er jo gul, så jeg ser ingen grunn til å kalle den for en hvit ost. Men jeg og veldig mange andre rosa mennesker blir jo kalt hvit, så det er vel forståelig at vi vil ha osten i lik farge også.. hehe.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Kan ikke folk bare forstå at osten er off-white? Altså en blanding mellom gul og hvit? Klart, noen er off-whitere enn andre, men vanlige oster er ganske gulhvite. Endret 9. august 2006 av MiSP Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ingenting som heter mørkehvit, men noe som heter lysegul. Men whatevere, jeg er en Brunosting. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nå er det virkelig slutt for xxxxxxxx-ostinger her i huset, finn på noe annet å gjøre heretter. Tråden stenges som intet gullkorn. mvh En som liker alle typer av oster... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg