Skurupu Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Selv sover jeg helst med Nobuo Uematsu i ørene. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Dette er album: Madrugada - Industrial Silence Neil Young - Unplugged Pink Floyd - Dark Side Of The Moon Mark Knopfler - Sailing To Philadelphia The Doors - Morrison Hotel Jimi Hendrix - Blues Kunne jo nemt mange flere, som jeg synes passer inn under "nattlig" musikk, er jo så mye forskjellig man kan gjøre på en natt... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Fantômas, det er digg på natta. The Directors Cut er genial. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg sov utrolig godt til Megadeth - A tout le monde på TG ^^ Ellers så må man anbefale Nirvana, Span, Minor Majority, Kent og Pink Floyd, som man også sover veldig godt til Lenke til kommentar
LaBaN^X Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Synes denne er ganske deilig å høre på jeg http://knd.org.uk/files/loituma__.swf Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Synes denne er ganske deilig å høre på jeg http://knd.org.uk/files/loituma__.swf 6447979[/snapback] http://www.dosky.info/habihabi_revenge.swf Trykk på knappen Hører helst på klassisk om natten, når jeg vil sove da. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei er det noen her som har noe "nattlig" musikk å anbefale? Helst innenfor elektronika sjangeren. Noe som kan surre og gå i bakgrunnen mens natten lystner mot en ny dag 6377566[/snapback] Ingen som kan måle seg med Kitaro.. Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kings of Convenience, Sigurd Rós og Radiohead tenker jeg først og fremst på når du sier "nattlig" musikk. Veldig stemningsfult og bra. Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) jeg hører ofte på Kent og rolig og chill musikk om nettene.Kent er utrolig digg ogha på øret før man legger seg 6380103[/snapback] Kent kan være bra, lenge siden jeg hørt noe der. Noen som kan anbefale noen låter? Endret 7. juli 2006 av chris Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Mannen i den vita hatten (16 år senare) Den döda vinkeln Utan dina andetag Pärlor FF Max 500 Vinter Noll 2 Dom som försvann Romeo Återvänder ensam Rosor & Palmblad Hur jag fick dig att älska mig Stanna hos mig De man hører mest på av Kent, i hvert fall Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hør gjennom skiva: Kid Loco - A Grand Love Story , Electronica av beste sort. Tenker du får sove jeg! Mads Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Incubus - Morning View albumet muligens, og Ulver - Kveldssanger hvis ikke det er blitt nevnt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Radiohead hadde passet perfekt i natten. Hvertfall Kid A og Amnesiac. 6379940[/snapback] Aye, Pyramid Song, for eksempel. Stemning..! Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Incubus - Morning View albumet muligens6594665[/snapback] Kan du nevne noen sanger fra det albumet? Er "I wish you were here" på det albumet? En annen bra låt som er relatert til denne tråden er: John Mayer - Back to You. Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 HIM er veldig behagelig, Ellers så har du jo nirvana, metallica, *Og noen ganger er det deilig med Dimmu Borgir for å frie tankene helt:D Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Incubus - Morning View albumet muligens6594665[/snapback] Kan du nevne noen sanger fra det albumet? Er "I wish you were here" på det albumet? 6596621[/snapback] Wish You Were Here er på den plata ja. Her er tracklista; Nice To Know You Circles Wish You Were Here Just A Phase 11am Blood On The Ground Mexico Warning Echo Have You Ever Are You In? Under My Umbrella Aqueous Transmission Den siste, Aqueous Transmission er utrolig digg å høre på. Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nickleback - Savin' Me Grunnmuren - strippekikk Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Björk - Debut.. gud som jeg elsker den plata! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Johnny Cash - Big River Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå