Gå til innhold

Lightsaber Force FX

Po[wP]ow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare tipse deg om å lese nøye igjennom all info'en på siden før du kjøpe en slik sabel:

ThinkGeek is not responsible should any customers who purchase this Lightsaber turn to the dark side. Nor are we responsible should you not contain sufficient Midochlorians in your blood system to engage the force without reckless abandon.

Forøvrig har jeg en temmelige jedistisk kamerat som har pratet om disse sablene en stund. Han har også vært inne på å anskaffe seg slike, så jeg skal oppdatere posten min når jeg har fått hørt med han :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Haha, så kult:

Q: How do the light and sound effects work in the Force FX lightsaber?:

A: The Force FX lightsaber incorporates two motion sensors which sense both the motion of the blade as well as when it comes in contact with something. An on-board, multi-channel chip is programmed with digital sound effects originally created for the movie by Skywalker Sound. The Force FX lightsaber replicates the following sound effects:

# Power-up

# Idle hum

# Swing (with pitch change)

# Clash

# Power-down

Lenke til kommentar
De så jo skambarske ut! Har lyst på! :dribble:

By the way, finnes det en plass, helst norsk, hvor de selger bare "hilten"? Altså, uten bladet? Slik som passer i belter for eksempel.

6384487[/snapback]

Master-Replica selger de jo bare hilten da. Selvom det ikke akkurat er en helt norsk side :p

Men de er jo faktisk ikke så veldig dyre heller, 221,18 kr stykk.

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Master-Replica selger de jo bare hilten da. Selvom det ikke akkurat er en helt norsk side :p

Men de er jo faktisk ikke så veldig dyre heller, 221,18 kr stykk.

6385786[/snapback]

Takker så meget for linken! Går jo ann å bestille ifra utlandet også ... noe jeg fikk veldig lyst til.

Fant en som jeg synes var ordentlig fin: http://masterreplicas.com/customer/starwar...il.php?pid=8395 :love:

@ Skag: Jeg kikket på den første videoen der, det så vannvittig tøft ut!

Lenke til kommentar
@ Skag: Jeg kikket på den første videoen der, det så vannvittig tøft ut!

6386449[/snapback]

Jess, jeg hadde den filmen på pc'n fra før av. Det ser skikkelig kult ut ^^.

Men det å bestille fra utlandet, det vil jo koste litt ekstra i både porto og tollavgift.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...