Po[wP]ow Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg lurer litt på dette om noen vet om noe sted her i norge hvor de selger Lightsaber Force FX. Jeg har sett de selge det et sted, og det var på Outland i oslo. Men hadde vært kjekt om noen visste om noen nettbutikker eller noe. http://www.thinkgeek.com/geektoys/warfare/69de/ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Jeg vil bare tipse deg om å lese nøye igjennom all info'en på siden før du kjøpe en slik sabel: ThinkGeek is not responsible should any customers who purchase this Lightsaber turn to the dark side. Nor are we responsible should you not contain sufficient Midochlorians in your blood system to engage the force without reckless abandon. Forøvrig har jeg en temmelige jedistisk kamerat som har pratet om disse sablene en stund. Han har også vært inne på å anskaffe seg slike, så jeg skal oppdatere posten min når jeg har fått hørt med han Endret 25. juni 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 De så jo skambarske ut! Har lyst på! By the way, finnes det en plass, helst norsk, hvor de selger bare "hilten"? Altså, uten bladet? Slik som passer i belter for eksempel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Haha, så kult: Q: How do the light and sound effects work in the Force FX lightsaber?: A: The Force FX lightsaber incorporates two motion sensors which sense both the motion of the blade as well as when it comes in contact with something. An on-board, multi-channel chip is programmed with digital sound effects originally created for the movie by Skywalker Sound. The Force FX lightsaber replicates the following sound effects: # Power-up # Idle hum # Swing (with pitch change) # Clash # Power-down Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Han jeg nevnte tidligere sier han også har lett etter norske forhandlere - men uten hell. Istedet gav han meg denne linken til masse videoer og demonstrasjoner. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Må vel kunne lage ekte lightsabers snart. Problemet er vel å få lyset/laseren til å stoppe etter 1 meter. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) De så jo skambarske ut! Har lyst på! By the way, finnes det en plass, helst norsk, hvor de selger bare "hilten"? Altså, uten bladet? Slik som passer i belter for eksempel. 6384487[/snapback] På Master-Replica selger de jo bare hilten da. Selvom det ikke akkurat er en helt norsk side Men de er jo faktisk ikke så veldig dyre heller, 221,18 kr stykk. Endret 26. juni 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er mange problemer som gjør det fysisk umulig. Laser f.eks. stopper ikke uten å treffe et objekt. Ikke rent lys heller. Og de kan ikke "treffe" hverandre og lage gnister eller fysisk motstand. Det skjer jo ikke når du krysser 2 lysstråler (ellers hadde konserter blitt ganske morsomme). Se her: http://en.wikipedia.org/wiki/Lightsaber#Li...bers_in_reality Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 På Master-Replica selger de jo bare hilten da. Selvom det ikke akkurat er en helt norsk side Men de er jo faktisk ikke så veldig dyre heller, 221,18 kr stykk. 6385786[/snapback] Takker så meget for linken! Går jo ann å bestille ifra utlandet også ... noe jeg fikk veldig lyst til. Fant en som jeg synes var ordentlig fin: http://masterreplicas.com/customer/starwar...il.php?pid=8395 @ Skag: Jeg kikket på den første videoen der, det så vannvittig tøft ut! Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 @ Skag: Jeg kikket på den første videoen der, det så vannvittig tøft ut! 6386449[/snapback] Jess, jeg hadde den filmen på pc'n fra før av. Det ser skikkelig kult ut ^^. Men det å bestille fra utlandet, det vil jo koste litt ekstra i både porto og tollavgift. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Triumph, the insult comic dog, sier jeg bare... Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 De selger dem i norge her Litt dyrt men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå