QBab Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Litt klundrete emnetittel, men eg tenkte det vart enda mer vrient å skrive:" Må man ha samme key på BF2 og Sp.F for å gå online?." Ja, hmm. Må man det? Eg og brodern tenkte vi kansje kunne spare litt penger om vi bare trengte å kjQpe et BF2 og 2 SPc. Force. Edit: Haster litt med svar Vi er "in kinda of a hurry" Endret 25. juni 2006 av QBab Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 BF2 og alle expansion-pakkene har sine egne keys. Du kan derfor ikke installere BF2:SF med den vanlige BF2-nøkkelen. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Nei, det er greit. Men om vi bruker samme key til å installere BF2 og så kjQper vi hver sin key til Bf sp.F. Tror du da vi kan spille på nett? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 vel, ettersom både du og broderen din virker som dere vil spille det uansett, hvorfor ikke bare kjøpe ett sett med BF2+SF, installere på begge maskinene og så bruke en CD i hver og se om det går? (du trenger nemlig ikke bruke SF CDen for å spille SF, BF2 CDen går også fint). Vil tro du iallefall kan spille vanlig BF2 mens broren din spiller SF med denne løsningen...kanskje... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Man kan ikke spille samtidig på nett om man har samme key Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Man kan ikke spille samtidig på nett om man har samme key Jeg og guttungen gjør det nesten hver dag, funker utmerket med bare en key, MEN vi kan ikke spille på samme server samtidig. Skal dere det må dere kjøpe 2 stk. BF2. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Man kan ikke spille samtidig på nett om man har samme key 6377841[/snapback] Jo, det kan man. Haken er dog at man ikke kan spille på samme server med samme key. Men jeg tror nok det går fint som du sier, at dere installerer samme BF2, og skaffer to forskjellige BF2:SF nøkler. Om du skal kjøpe SF, har jeg kun ett tips: Skaff det fra England! Kjøp det hos Play.com for omtrent 180kr, i stedet for i Norge, hvor det koster 300kr. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Man kan ikke spille samtidig på nett om man har samme key 6377841[/snapback] Jo, det kan man. Haken er dog at man ikke kan spille på samme server med samme key. Men jeg tror nok det går fint som du sier, at dere installerer samme BF2, og skaffer to forskjellige BF2:SF nøkler. Om du skal kjøpe SF, har jeg kun ett tips: Skaff det fra England! Kjøp det hos Play.com for omtrent 180kr, i stedet for i Norge, hvor det koster 300kr. 6378169[/snapback] åneidu. Tror ikke det funker... For en god stund siden frøvde meg og en kompis på det og da funket det ikke å spille uansett hos noen av oss. Men hvis du skal spille vanlig 1.0 bf så funker det, men ikke på samme server nei tror jeg. Har spillt med en annen sin cd-key før jeg kjøpte bf2 selv, da var det 1.0 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Okay, gi meg 3sek til å forklare det som alle mener men ikke klarer å forklare. Dere KAN spillet på nettet samtidig fra 2 eller flere PC'er selv med samme key, bare ikke på samme server, for da blir det krasj. Om dere skal spille Special Forces så bruker dere SF key, altså da har det ikke noe å si om dere har samme key i vanilla BF2 (vanlig BF2) når dere spiller på samme server, bare forskjellige SF key's. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Man kan ikke spille samtidig på nett om man har samme key Jeg og guttungen gjør det nesten hver dag, funker utmerket med bare en key, MEN vi kan ikke spille på samme server samtidig. Skal dere det må dere kjøpe 2 stk. BF2. 6378015[/snapback] Kan du bli min far ogsà? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vett det er på kanten.... Går det ann og buke *ikke lovlig key* til SF for å få di andre våpena i bf. Eller blir du utestengt osv...? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det hjelper ikke å bare ha key, du må også ha spillet, iallfall spilt det litt med den brukeren du skal ha våpnene unlocket på. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Man kan ikke spille samtidig på nett om man har samme key 6377841[/snapback] Jo, det kan man. Haken er dog at man ikke kan spille på samme server med samme key. Men jeg tror nok det går fint som du sier, at dere installerer samme BF2, og skaffer to forskjellige BF2:SF nøkler. Om du skal kjøpe SF, har jeg kun ett tips: Skaff det fra England! Kjøp det hos Play.com for omtrent 180kr, i stedet for i Norge, hvor det koster 300kr. 6378169[/snapback] Play har starta å kludre med levering(tok 16 dager før jeg fikk en CD jeg bestillte, som viste seg å være helt feil(bestillte rammstein, fikk "gotthard")), kjøp heller online på EA Shop og last ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå