Gå til innhold

Tour de France 2006

Katalysator

Anbefalte innlegg

Jeg tror at Thor kan ta det rolig i både en og to etapper og allikevel ikke falle alt for langt bak i konkuransen om poengene. Men det er mindere sannsynelig at han frå kjørt flere dager i gul trøye da han kommer til å tape en del sammenlagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3. PLASS.

Gule trøyen til Hushovd.

Han skal visst også være veldig sint? Vet ikke hva som skjer, er i frankrike og har franske kommentatorer.

6428170[/snapback]

McEven(?) sparket/kom borti Thor på oppspurten, så hoppet den ene foten hans ut av pedalen.. han var like fra til å klare #1. En reporter fra tv2 kom også borti den vonde armen til Thor med micen når han akkurat hadde kommet i mål også..

Men, han er nok glad for den gule! :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Kjære TV2. Spark Paasche på hodet og ræva ut, og ta tilbake Thor Eggen.

6428221[/snapback]

Spark Paasche og få inn Kjell-Erik Kristiansen. :(

Ellers er det flott å få Thor tilbake i gult, men det er så bittert at han blir hindret av McEwen på slutten. Han så virkelig sterk ut og uten problemene tror jeg han hadde tatt seieren. Nok en etappe med uflaks med andre ord, nå bør det snu snart!

Lenke til kommentar
Hva gjorde Thor når reporteren kom borti?

EDIT: Faen Thor er god i fransk ass. Ser på intervju med han nå  :ohmy:

6428214[/snapback]

Han sa "pent" ifra at han hadde vondt i armen :)

Moro, skal ikke se bort i fra at utover kvelden så blir det Boonen som får seieren og Thor opp på andre. Er mer en god nok grunn for diskvalikasjon...

Og da utenom å finn regne på det så skal vel Thor ha den grønne trøya også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fy faen, Thor er sterk! Med en fot og en arm som såvidt funker, så klarer han å ta tilbake den gule trøya!

Men McEwen bør bli disket ja, han skiftet jo felt som bare det.

Lenke til kommentar

Ser ikke noe grunn for å hate McEwen, han gjør det han er god til og det er å komme først over mål. Det skjer så mye i en sånn spurt og ting vil skje, så får eller arrangjøren gjøre opp om han gjorde noe som var så ulovlig at han skal diskes...

Lenke til kommentar
Er ganske sikker på at McEwen hadde blitt disket hvis Hushovd hadde falt, men når han kom i mål som nummer tre og fikk tilbake gult så blir det mindre oppstyr av å ikke diske noen. Tror jeg?

6428328[/snapback]

Det har ingenting å si, er vel en 4-5 år siden Oscar Freire kastet en vannflaske på en annen rytter i spurten ingen av dem kunne vinne, han ble kastet ut av touren det året.

Lenke til kommentar
Er ganske sikker på at McEwen hadde blitt disket hvis Hushovd hadde falt, men når han kom i mål som nummer tre og fikk tilbake gult så blir det mindre oppstyr av å ikke diske noen. Tror jeg?

6428328[/snapback]

Det har ingenting å si, er vel en 4-5 år siden Oscar Freire kastet en vannflaske på en annen rytter i spurten ingen av dem kunne vinne, han ble kastet ut av touren det året.

6428343[/snapback]

Blir jo ikke helt det samme da, det jeg mente var at overtredelsen ikke var så stor, det er jo slikt som skjer i en spurt. Men at det var enklere å ikke diske McEwen når Hushovd fikk et plaster på såret.

Lenke til kommentar

McEwen er rå i spurter og desverre så erfaren at han sjelden tråkker fullstending over grensen. Hadde ikke McEwen blokket Thor, hadde nok Thor vunnet idag, men heldigvis er det mange etapper igjen til Paris. Og Boonen og McEwen skal passe seg godt for dyret fra Grimstad.

Lenke til kommentar

Blir jo ikke helt det samme da, det jeg mente var at overtredelsen ikke var så stor, det er jo slikt som skjer i en spurt. Men at det var enklere å ikke diske McEwen når Hushovd fikk et plaster på såret.

6428360[/snapback]

Som sagt det tror jeg ikke har noe med saken å gjøre om Thor fikk et plaster på såret med en tredje plass. Hvis de finner ut at det han gjorde var over grensen så vil han bli disket, for farefull kjøring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...