ugotabanana Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Tror at Thor kan holde noen dager på den gule trøyen om hovedfeltet kommer samlet til mål de første dagene. 6417703[/snapback] Det var det, da. Er alltid noen som rykker i fra, og får mange minutters forsprang på de første etappene. 6417731[/snapback] Det kan også være mulig at Crèdit Agricole vil kjøre dem inn av interesse av og beholde trøyen. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Credit Agricole, Lotto-Davitamon, Quick Step og muligens CSC vil kjøre som faen for å ta igjen brudd. Det lover godt for Thor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Og pulsen gikk fra hvilepulst --> 200 med første mellomtid Utrolig moro, Hushovd i gult fra førtse dag Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Utrolig herlig! Dessverre var jeg på jobb Endret 1. juli 2006 av GBD Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 De hundredelene jeg så Hincapies tid passere hushovds var de diggeste hundredelene på lenge! Så fantastisk bra av Hushovd, han er så vanvittig sterk i beina. Klarer han å vinne 2-3 etapper og holde den gule helt til første klatreetappe blir denne Touren en drøm. Gratulasjoner til Thor Hushovd! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 De hundredelene jeg så Hincapies tid passere hushovds var de diggeste hundredelene på lenge! Så fantastisk bra av Hushovd, han er så vanvittig sterk i beina. Klarer han å vinne 2-3 etapper og holde den gule helt til første klatreetappe blir denne Touren en drøm. Gratulasjoner til Thor Hushovd! 6417776[/snapback] Det som er så bra nå er at han har jo oppnådd to av tre mål, så nå kan han jo bare slappe av tenke på å kjøre uten press resten av touren. Og da vil det også bli lettere å vinne etapper ettersom han slipper det presset om at han MÅ vinne etapper... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 De hundredelene jeg så Hincapies tid passere hushovds var de diggeste hundredelene på lenge! Så fantastisk bra av Hushovd, han er så vanvittig sterk i beina. Klarer han å vinne 2-3 etapper og holde den gule helt til første klatreetappe blir denne Touren en drøm. Gratulasjoner til Thor Hushovd! 6417776[/snapback] Det som er så bra nå er at han har jo oppnådd to av tre mål, så nå kan han jo bare slappe av tenke på å kjøre uten press resten av touren. Og da vil det også bli lettere å vinne etapper ettersom han slipper det presset om at han MÅ vinne etapper... 6417798[/snapback] Uten press resten av touren? Han bør vel fokusere mest mulig på å slå Boonen og McEwen som har vært sterkere enn Hushovd tidligere. Tror han får en hel del selvtillit. Men tviler på at Thor flyr høyt fra bakken. Han vet nok hva han virkelig vil. Nettopp den grønne trøyen. Den gule er bare en bonus de første dagene Zabriskie blir nok sterkere utover i touren. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Fantastisk herrrrlig å sjå Hushovd vinne prologen. Touren er definitivt årets høgdepunkt! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Utrolig bra av Hushovd! Nå blir det gøy å følge med framover. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Oksen innfridde, utrolig morsomt. Gutten er historisk enda en gang Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Thor er genial. Tenk hvilken respekt han setter seg i før det virkelig sykles igang om den grønne trøyen. Gleder meg virkelig at han klarte den bragden av å vinne den gule trøyen i hans 3. etappeseier i touren. Be afraid Boonen. Be very afraid. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Snip... Selvfølgelig har han mindre press på seg nå, han er et seier i lomma. Da vil det selvfølgelig bli mye lettere å konstentrere seg om den grønne trøya, er lettere å gjøre en jobb hvis man slipper alt presset om at man må vinne. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Flere enn meg som synes det er dumt at Guro Fostervold ikke lenger er programleder for Tour de France på tv2? Hun var mye hawtere enn Annemarta Giske. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ja, litt enig der men øynene på Annemarta kan jo smelte hvem som helst Er mer frustrert over at Kjell Erik Kristiansen ikke kommenterer på eurosport Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Mista litt respekten for Eurosport etter det de gjorde for han. Prioriterer heller sykling på TV2 og poker på TVNorge nå... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Mista litt respekten for Eurosport etter det de gjorde for han. Prioriterer heller sykling på TV2 og poker på TVNorge nå... 6419897[/snapback] Å har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Å har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg? Fant ikke linken atm men går basically ut på at Eurosport sparka han før tour de france men sa at han hadde trekt seg frivillig eller noe. Rett og slett ikke behandla han bra nok, sikkert noen her som har linken. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Synd, men har jo skjønt at det var noe bak, er veldig synd var jo helt klart den beste kommentatoren. Skulle ha sett på TV2 jeg også, men jeg har store problemer med å høre på Kristian Paasce, Kaggestad er helt grei og veit hva han driver med men Paasce er en jævla fjott som ikke følger med i hele tatt. Hadde TV2 hatt Thor Eggen og Kaggestad så hadde jeg helt klart sett på tv2 hele tiden, men det kommer ikke til å skje så lenge Paasce er der. Ser kun på tv2 når det er reklame på eurosport, og litt før sendingen starter siden de har en del bakgrunnsstoff om Hushovd og litt annet som er greit å få med seg. Edit: Fant en pressemelding om Kjell Erik Kristiansen. Da vet ikke jeg hva tv2 venter på KEK og Kaggestad hadde jo blitt et mye bedre team enn Paasce og Kaggestad. Ser at Stig Kristiansen trakk seg i sympati for KEK, litt synd men jeg skjønner hvorfor... Endret 1. juli 2006 av Manx Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Nei, hvor er Kjell Erik Kristiansen, det blir jo ikke det samme uten han. 6417425[/snapback] Enig. Her er grunnen: http://www.syklingensverden.com/baglercms....articleID=10315 6417484[/snapback] Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg fant den nå etter litt søking på google, glemte å sjekke om det var noen som hadde svart på den posten der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå