Gå til innhold

Tour de France 2006


Katalysator

Anbefalte innlegg

Tror at Thor kan holde noen dager på den gule trøyen om hovedfeltet kommer samlet til mål de første dagene.

6417703[/snapback]

Det var det, da. Er alltid noen som rykker i fra, og får mange minutters forsprang på de første etappene.

6417731[/snapback]

Det kan også være mulig at Crèdit Agricole vil kjøre dem inn av interesse av og beholde trøyen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De hundredelene jeg så Hincapies tid passere hushovds var de diggeste hundredelene på lenge!

 

Så fantastisk bra av Hushovd, han er så vanvittig sterk i beina. Klarer han å vinne 2-3 etapper og holde den gule helt til første klatreetappe blir denne Touren en drøm.

 

Gratulasjoner til Thor Hushovd!

6417776[/snapback]

 

 

Det som er så bra nå er at han har jo oppnådd to av tre mål, så nå kan han jo bare slappe av tenke på å kjøre uten press resten av touren. Og da vil det også bli lettere å vinne etapper ettersom han slipper det presset om at han MÅ vinne etapper...

Lenke til kommentar
De hundredelene jeg så Hincapies tid passere hushovds var de diggeste hundredelene på lenge!

 

Så fantastisk bra av Hushovd, han er så vanvittig sterk i beina. Klarer han å vinne 2-3 etapper og holde den gule helt til første klatreetappe blir denne Touren en drøm.

 

Gratulasjoner til Thor Hushovd!

6417776[/snapback]

 

 

Det som er så bra nå er at han har jo oppnådd to av tre mål, så nå kan han jo bare slappe av tenke på å kjøre uten press resten av touren. Og da vil det også bli lettere å vinne etapper ettersom han slipper det presset om at han MÅ vinne etapper...

6417798[/snapback]

 

 

Uten press resten av touren? Han bør vel fokusere mest mulig på å slå Boonen og McEwen som har vært sterkere enn Hushovd tidligere.

 

Tror han får en hel del selvtillit. Men tviler på at Thor flyr høyt fra bakken. Han vet nok hva han virkelig vil. Nettopp den grønne trøyen. Den gule er bare en bonus de første dagene :) Zabriskie blir nok sterkere utover i touren.

Lenke til kommentar

Synd, men har jo skjønt at det var noe bak, er veldig synd var jo helt klart den beste kommentatoren.

 

Skulle ha sett på TV2 jeg også, men jeg har store problemer med å høre på Kristian Paasce, Kaggestad er helt grei og veit hva han driver med men Paasce er en jævla fjott som ikke følger med i hele tatt.

 

Hadde TV2 hatt Thor Eggen og Kaggestad så hadde jeg helt klart sett på tv2 hele tiden, men det kommer ikke til å skje så lenge Paasce er der. Ser kun på tv2 når det er reklame på eurosport, og litt før sendingen starter siden de har en del bakgrunnsstoff om Hushovd og litt annet som er greit å få med seg.

 

Edit:

 

Fant en pressemelding om Kjell Erik Kristiansen.

 

Da vet ikke jeg hva tv2 venter på KEK og Kaggestad hadde jo blitt et mye bedre team enn Paasce og Kaggestad. Ser at Stig Kristiansen trakk seg i sympati for KEK, litt synd men jeg skjønner hvorfor...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...