Aldrack Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Alt dette styret med doping i touren tar fra meg utrolig mye av gleden med å følge med Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg lurer på om Armstrong hadde blitt kastet ut hvis noe slikt hadde skjedd i foregående år. 6412665[/snapback] Hvis det hadde vært bevis mot ham så hadde han nok det. Men hvorfor er dette interessant? Armstrong ble testet mer enn alle andre i ti år og han avla aldri en positiv dopingprøve. 6412870[/snapback] Nå er tre av de som Armstrong slo ifjor sendt hjem fra Touren med mistanke om doping, og flere Armstrong har slått i sammendraget opp igjennom årene har senere blitt tatt for doping (f.eks Taylor Hamilton). Personlig syns jeg Armstrongs historie virker alt for utrolig, å gå fra nesten død til 7 strake Tour de France seiere. Hvor mange trodde vel ikke de amerikanske friidretts utøverne var rene til de ble tatt en etter en. Grunnen til at jeg trekker dem inn her er fordi de klarte å skjule dopingen i ganske lang tid, og hvis Armstrong var uren skulle han klart å skjule det. Spesielt med tanke på hvor mye penger Armstrong har tjent både for seg selv og sponsorer gjennom de siste 7 årene. Men selvfølgelig er han jo uskyldig inntil the motsatte er bevist i offentligheten, men personlig kommer jeg alltid til å ha dopingmistanker mot han. Endret 1. juli 2006 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg tror Armstrong var "one of a kind". Han har sikkert tatt et tresifret antall dopingtester og jeg tror aldri han hadde klart/turt å leve på noe sånt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 La oss ta fokuset av doping, nå er det ikke lenge igjen. Blir utrolig spennende å se hva Hushovd kan klare i denne prologen. Tror selv det blir en 8-10 plass på han. Ellers er prologen en fin anledning til "å bli kjent" med rytterene og en fin start på noe som skal bli 23 (?) flotte dager. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 6412665[/snapback] 6412870[/snapback] Hvor mange trodde vel ikke de amerikanske friidretts utøverne var rene til de ble tatt en etter en. Grunnen til at jeg trekker dem inn her er fordi de klarte å skjule dopingen i ganske lang tid 6416624[/snapback] Eneste grunnen for at de klarte å holde seg rene var jo på grunn av det amerikanske friidrettsforbundet holdt de positive testene dems skjult. Det var vel etter press fra wada eller de europeiske forbundene at de kom frem at flere av dem hadde testet positivt opptil flere ganger før... Når det kommer til Armstrong, nei jeg tror ikke han var dopet, jeg velger å være såpass naiv. Eller så ender man bare opp med å tro at alle som vinner noe i denne typen idretter er dopet... Jeg tror heller ikke at Basso er dopet, men så lenge det er noe å vinne så er det noen som er villige til å gjøre det lille "ekstra". Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvis Armstrong var dopet var han vertfall dum, la oss si ha hadde blitt tatt etter et par seire da?! Jeg tviler sterkt på at han var dopet, de senere årene vertfall. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Armestrong han umulig ha vært dopet - tipper han gjennomgikk et par dopingtester om dagen. Han har nok vært utrolig heldig, og hatt "gudelige" egenskaper. Endret 1. juli 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 La oss ta fokuset av doping, nå er det ikke lenge igjen. Blir utrolig spennende å se hva Hushovd kan klare i denne prologen. Tror selv det blir en 8-10 plass på han. Ellers er prologen en fin anledning til "å bli kjent" med rytterene og en fin start på noe som skal bli 23 (?) flotte dager. 6416671[/snapback] Enig. Jeg håper Thor gjør en flott prolog i dag, slik at han kan kjempe om den gule trøya i dagene fremover. Han har trent spesielt for å gjøre det bra på dagens etappe og det blir spennende å se hvor nærme han kommer vinneren. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Nei, hvor er Kjell Erik Kristiansen, det blir jo ikke det samme uten han. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Nei, hvor er Kjell Erik Kristiansen, det blir jo ikke det samme uten han. 6417425[/snapback] Enig. Her er grunnen: http://www.syklingensverden.com/baglercms....articleID=10315 Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Ja! Thor tok ledelsen! Enormt bra! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ja! Thor tok ledelsen! Enormt bra! 6417613[/snapback] Thor vant!! Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Fy faen Thor, du vant! Dagen er reddet ! Endret 1. juli 2006 av brd Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Tror at Thor kan holde noen dager på den gule trøyen om hovedfeltet kommer samlet til mål de første dagene. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Så evig deilig! Enormt overasskende! Gul trøye i flere dager sannsynligvis. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Tror at Thor kan holde noen dager på den gule trøyen om hovedfeltet kommer samlet til mål de første dagene. 6417703[/snapback] Det var det, da. Er alltid noen som rykker i fra, og får mange minutters forsprang på de første etappene. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 armstrong slapp alt styret med doping pga at alle synes han er sånn helt fordi han hadde kreft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå