Chaqwa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/06/29/470228.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har de dopet seg, fortjener de det. Vi får håpe at sannheten kommer frem. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har de dopet seg, fortjener de det. Vi får håpe at sannheten kommer frem. 6407568[/snapback] Det som er synd er at det bare er en liten promille av de som doper seg som blir tatt. Dette er utrolig utbrett og det er synd. Men med sporter med mye penger vil det altid være mye doping. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Dette er jo selvsagt totalt skandale hvis det viser seg å være riktig. Det kommer til å ødelegge årets Tour de France for min del. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Dette kommer ikke som noen sjokk på meg, jeg ventet på at det skulle komme noe snart. Hvis du ser hvor store doping saker det har vært i sykkel sporten på lavere nivåer. Men selvsagt trist når det går opp at de fremste atletene er dopet. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Gode nyheter til sykkelfansen. Vinokourov får stille til start i årets Tour Kilde: VG Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Håper Baso vinner og at Hushovd tar den grønne trøya, men gjerne at han også får gult litt i starten. Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Håper Baso vinner og at Hushovd tar den grønne trøya, men gjerne at han også får gult litt i starten. 6410814[/snapback] Eg tror ikkje Hushovd går i noko brudd tidlig touren. Hushovd i gult blir nok vansklig! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121582 Ullrich kasta ut. Hushovd i gul trøye er umogleg, han har ikke sjans i fjella. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det var tragisk at Ullrich ble kastet ut. Min personlige favoritt. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Min og! Tipper dette er bare vås, og alt er planlagt og tilrettelagt - altså det med disse ryktene. Endret 30. juni 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Synd for sykkelsporten at Ullrich er ute, virker som en skandale før Touren engang har startet.... Lenke til kommentar
............... Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Bra de har tatt Ullrich nå, han fortjente det! får håpe de tar alle de andre også! Så det blri en så ren sport som mulig...! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Min og! Tipper dette er bare vås, og alt er planlagt og tilrettelagt - altså det med disse ryktene. 6411065[/snapback] Skjønner ikke helt hva du mener. Ja, det har vært mye rykter i pressen som Alle de involverte har avfeid som "rykter uten grunnlag", noe rytterene har hatt helt rett i siden pressen ikke har hat tilgang til fakta. Men nå er det jo snakk om at lagledelsen har valgt å suspandere ryttere basert på fakta de har fått presentert av etter spansk etterfoskning. Tror nok ikke T-mobile hadde valgt å suspendere sine 2 sterkeste ryttere dersom de ikke mener skandalen hadde blitt større dersom de hadde latt de kjøre. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121582 Ullrich kasta ut. Hushovd i gul trøye er umogleg, han har ikke sjans i fjella. 6410945[/snapback] Hushovd i gult er ikkje umogleg. Fjella kjem ikkje før på dei seinare ettapene, og då er det ikkje umogleg å sjå ein Hushovd i gult tidlegare i rittet. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Bra de har tatt Ullrich nå, han fortjente det! får håpe de tar alle de andre også! Så det blri en så ren sport som mulig...! 6411166[/snapback] Han er da ikke tatt for doping... iallefall ikke foreløpig. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Bra de har tatt Ullrich nå, han fortjente det! får håpe de tar alle de andre også! Så det blri en så ren sport som mulig...! 6411166[/snapback] De har ikke tatt noen som helst? Hvorfor akkurat Ullrich da? Var jo Vinokourov og laget som først var mest sannsynlig at hadde noe med denne legen å gjøre. Det var jo bare spekulasjoner hvor de trakk frem noen store navn som Basso og Ullrich som gjorde at de ble innblandet, hvorfor finner T-Mobile på å kaste ut sin beste rytter? Noe sier meg at det er noe mer eller at det er mer alvorlig, et lag kaster bare ikke ut mannen de har kjørt for i 6-7 i TdF dagen før rittet starter det året han har størst gullsjanser bortsett fra da han vant. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Apropo den artikkelen, syntes denne var litt morsom: Se overarmen Uansett, syntes det er synd at Ullrich ikke får være med. Tror ikke touren blir helt den samme uten han. Endret 30. juni 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvorfor akkurat Ullrich da? Var jo Vinokourov og laget som først var mest sannsynlig at hadde noe med denne legen å gjøre. Det var jo bare spekulasjoner hvor de trakk frem noen store navn som Basso og Ullrich som gjorde at de ble innblandet, hvorfor finner T-Mobile på å kaste ut sin beste rytter? Noe sier meg at det er noe mer eller at det er mer alvorlig, et lag kaster bare ikke ut mannen de har kjørt for i 6-7 i TdF dagen før rittet starter det året han har størst gullsjanser bortsett fra da han vant. 6411206[/snapback] Pressen trakk inn Basso og Ullrich i ren spekulasjon, ja, men suspansjonen er jo ikke bassert på pressens spekulasjoner. T-mobile supanderer Ullrich basert på ting som har blitt presentert dem av etterforskere. Ting som har fått dem til å tvile på at Ullrich og "kompisene hans" snakker sant. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Se overarmen Bare det bildet sier hvor mye Ullrich har trent/jobbet før touren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå