Ballus Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Lurer pA hvor lang tid Thor brukte pA prologen, noen som husker? Og den var pA 7 kilometer, ikke sant? 6656346[/snapback] 7-8 minutt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg gir opp, jeg har mistet respekten for landis, helt til det motsatte er bevist.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Lurer pA hvor lang tid Thor brukte pA prologen, noen som husker? Og den var pA 7 kilometer, ikke sant? 6656346[/snapback] 8 minutter og 17 sekunder... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg gir opp, jeg har mistet respekten for landis, helt til det motsatte er bevist.. 6657014[/snapback] Det går ikke an å motbevise det... Ingen har 3 ganger så høye nivåer med testosteron en det som er tillatt... og ingen har kunstig testosteron i kroppen uten å ha putta det der. Fyren var så kjørt opp med testosteron at det var helt sjukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Fyren var så kjørt opp med testosteron at det var helt sjukt. 6657862[/snapback] Hvis han er juiced hva er Okeke da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg gir opp, jeg har mistet respekten for landis, helt til det motsatte er bevist.. 6657014[/snapback] Det går ikke an å motbevise det... Ingen har 3 ganger så høye nivåer med testosteron en det som er tillatt... og ingen har kunstig testosteron i kroppen uten å ha putta det der. Fyren var så kjørt opp med testosteron at det var helt sjukt. 6657862[/snapback] Nei, men du burde ha lest litt mer i tråden før du sier noe... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Fyren var så kjørt opp med testosteron at det var helt sjukt. 6657862[/snapback] Hvis han er juiced hva er Okeke da? 6657870[/snapback] Landis hadde 11:1 Okeke 95:1 så Okeke kan umulig ha rørt bakken når han løp. Og hvis jeg ikke husker feil så er det mennesker som har hat et forhold opp til 15:1 med "naturlig" testosteron i kroppen, var det vel en lege som sa i vg. Men det er jo som sagt ikke noe problem å bevise hvis han har naturlig høye nivår da vil alle testene hans ha hatt så høye nivåer og vi ville ha hørt om det for lenge siden. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja, Okeke var proppfull av det! Trist når folk doper seg for å fortere bli bedre. Ødelegger så veldig for de som faktisk trener mye, men ikke doper seg. Sier ikke at "doperne" bare sitter på rompa og sprøyter inn testosteron, men det har mye å si. Noe annet som er trist er at mange idrettsutøvere er redd for å ta vanlige kosttilskudd i frykt for at de skal inneholde noe som står på dopinglistene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Noe annet som er trist er at mange idrettsutøvere er redd for å ta vanlige kosttilskudd i frykt for at de skal inneholde noe som står på dopinglistene. 6661692[/snapback] Det gjør de helt rett i. Det er flere såkalt erogene kosttilskudd (kreatin og koffein) som kan slå ut på dopingtester. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Stian Grimseth og Fritz Aanes, begge ble jo tatt grunnet kosttilskudd som innholdt andre ting en det som sto på innholdsfortegnelsen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Landis-laget legges ned Sykkellaget, som kjørte under navnet Phonak i Tour de France, er i fritt fall etter at vinner Floyd Landis (30) ble tatt for doping. Nå legges det ned. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Haha, han gir seg ikke :!: Kjære Andy, John, mine lagkamerater og støtteapparat: Da jeg signerte for Phonak-laget, var det vårt største mål å vinne Tour de France. Søndag 23. juli 2006 nådde vi målet. Med innsats og støtte fra hele laget og støtteapparatet, gjorde vi Tour de France 2006 til en av historiens mest spennende ritt. Da vi kom til Paris på den siste dagen hadde vi den gule trøya. Å vinne Touren med Phonak gjør meg stolt. Andy, du har satt sammen et fantastisk lag. Du vinglet aldri i din støtte til laget og dine utøvere til tross for vanskelighetene i fortiden. Det gjør meg glad å ha vunnet Touren med Phonak. Du fortjente å stå på podiet med meg. Mens beskyldningene mot meg skader oss alle, så respekterer det jeg at Phonak-laget må følge sine egne regler og handle under disse omstendighetene. Jeg skulle bare ønske at alle de involverte gjorde det samme. Til tross for dette, vil jeg ikke stanse min søken etter sannheten. Jeg vil ikke trekke meg i denne kampen. Mest av alt, forstår jeg at denne situasjonen påvirker familier og venner utenom mine egne. Det påvirker forretningene og sponsorene i sykkelsporten like mye som sporten selv. Derfor er jeg bestemt på å bevise min uskyld og vant ærlig og rent. Det er en større integritet på spill her enn bare min egen. Jeg takker dere alle for støtten og motet nå som jeg begir meg ut på reisen for å renvaske mitt navn, lagets navn og syklingens renommé. Takk, Floyd Landis Vinner av Tour de France 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126787 Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Han lyver så mye at han tror på det selv til slutt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Han lyver så mye at han tror på det selv til slutt. 6687996[/snapback] Som om jeg skulle sagt det selv... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hahahahaha Er det mulig. :!: . Han skjønner virkelig ikke at han har tapt denne kampen. Det som hadde vært gøy var vis han fikk bevist at han var uskyldig og alle måtte spise ordene sine. Men tviler på at dette skjer. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Think of the testicles! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hahahahaha Er det mulig. :!: . Han skjønner virkelig ikke at han har tapt denne kampen. Det som hadde vært gøy var vis han fikk bevist at han var uskyldig og alle måtte spise ordene sine. Men tviler på at dette skjer. 6689494[/snapback] Det hadde vært utrolig morsomt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 så dere forresten at svigerfaren til floyd landis tok selvmord..? Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Man kunne løse dette på en måte: Satt Landis frivillig på en øde plass med de muligheter han har til daglig under strend bevokting uten telefon, internett osv. Her kunne han gjort de daglige ting som vanlig som trening osv. Etter en viss periode som er så lang at testosteronet skulle gått ut av kroppen kunne man måle det igjen, hvis Landis hadde dette naturlig hadde han fremdeles hatt samme eller tilsvarende verdi, hvis han hadde vært dopet så ville testosteronnivået gått drastisk ned i løpet av perioden. Ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå