Gå til innhold

Tour de France 2006


Katalysator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo ikke noe problem å bli proffsyklist, det er bare å legge bort alt annet (jobb etc.). Hvis sykkel er det eneste du driver med, så er du proff :green:

6634287[/snapback]

 

Er nok ikke det nei.... at du har noe som profesjon betyr vel at den skal sørge for hoveddelen av din inntekt :)

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125970

 

Dopingtatte Floyd Landis kom med enda en ny teori om hvorfor han har testet positivt da han var hos talkshow-stjernen Jay Leno i natt.

 

Like etter serverte han en ny teori på hvordan testresultatene kunne vise at han var dopet. Amerikaneren mente at han kunne ha fått i seg noe han ikke var klar over, og på den måten fått høye testosteronverdier. I tillegg hostet han opp noen av de gamle forklaringene som at han har naturlig høyt testosteronnivå i kroppen, eller at han fikk høye verdier av øl og whisky.

 

Ro, ro, ro min båt!

Lenke til kommentar

Du quotet jo ikke det beste han sa, når Leno sa at bevisene var ganske sterke og Landis svarer:

 

- Ja, dersom man ser på testene

 

Selvfølgelig det er der feilen ligger de så på den positive testen hans og fant ut at han var dopet, haddde de bare tenkt på det før. Hver gang noen tester positivt så bare unngår vi å se på de positive testene også slipper de unna :thumbup:

 

Landis trenger ikke å stille opp i vm i roing mer, han er den ukronete kongen. Men Tyler Hamilton fremdeles er olympisk mester i roing.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker helt feil så påsto han at han var en av to tvillinger som overlevde, mens de lå i livmoren så skal han ha absorbert den andre tvillingen og derfor har han to typer blod i kroppen. Han ble jo tatt for "god" gammel blooddoping, hadde fått blod fra en annen rytter.

 

Kaggestad så noe om dette under touren, er vel til dags dato den villeste unnskyldningen jeg har hørt i mitt 29 år gammle liv :!:

Lenke til kommentar
- Testene og menneskene som utfører dem vil at du skal tro at jeg tok doping og at det er den eneste årsaken til at resultatene viser det de gjør, uttalte Landis.

Han påstår altså at testene var fabrikert og at dopingfolka juksa med tala? Huff, eg mista respekten for han, gjer du noko sånt må du være i stand til å innrømme det og ta det som ein mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...