Gå til innhold

Tour de France 2006

Katalysator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette begynner å bli for dumt nå har de lansert enda en grunn for de høye verdiene:

Landis hevder at han har en unormal kropp som produserer mye testosteron. Han har også sagt at han drakk to øl og whisky kvelden før han knuste hele sykkelverden sønder og sammen på den 17. etappen av årets Tour de France. Alkohol skal også kunne påvirke testosteronnivået i kroppen. Nå lanserer advokatene nok en teori.

- Med dehydrering i kombinasjon med maksimal innsats, kan kroppen reagere unormalt i forhold til det den pleier å gjøre og det kan forklare unormale resultater, sier Buxeda.

Landis er beredt til å ta nye tester og undersøkelser for å gi en naturlig forklaring på hvorfor testosteronnivået i kroppen hans var så høyt etter den aktuelle etappen i Tour de France. Om amerikaneren til slutt finnes skyldig for dopingbruk, vil han miste Tour de France-seieren og utestenges for to år.

Fra VG

Er det bare meg eller har Landis startet treningen for vm i "roing"?

De begynner å nærme seg nivået til Tyler Hamilton nå...

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125375

- Ullrich brukte 270 000 kroner på doping i året

Vet ikke helt hva jeg vil tro.. Har alltid sett på Ullrich som en stor idrettsmann.

B-prøven til Landis er ferdig på lørdag. :D *spent*

6610293[/snapback]

Hehe. Slik det ser ut virker det jo som at samtlige av de store rytterne var dopet. Tviler på at armstrong var så unik at han klarte seg uten. Han var nok dopet han også.

Lenke til kommentar
Hehe. Slik det ser ut virker det jo som at samtlige av de store rytterne var dopet. Tviler på at armstrong var så unik at han klarte seg uten. Han var nok dopet han også.

6610777[/snapback]

Vinne i 7 år på rad uten å bli tatt for doping? Jeg har sterk tvil til det.

Det vil alltid være noen som er mer "umennesklige" enn andre.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125375

- Ullrich brukte 270 000 kroner på doping i året

Vet ikke helt hva jeg vil tro.. Har alltid sett på Ullrich som en stor idrettsmann.

B-prøven til Landis er ferdig på lørdag. :D *spent*

6610293[/snapback]

hehehe Mannen var utestengt i ett år pga Heroinmissbruk! Etter det mistet han stempelet stor idrettsutøver i min bo i hvertfall. Han har heller ikke vært den mest strukturerte i sykkelsirkuset va gjelder å prikke inn formtoppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Mannen var utestengt i ett år pga Heroinmissbruk!

6611902[/snapback]

Nå må du sjekke kildene dine litt bedre tror jeg. Det var extacy og amfetamin, ikke heroin.

Lenke til kommentar

6610777[/snapback]

Vinne i 7 år på rad uten å bli tatt for doping? Jeg har sterk tvil til det.

Det vil alltid være noen som er mer "umennesklige" enn andre.

6611755[/snapback]

Enig der, det er få sykkelister som har blitt testet like mye som Armstrong og han har ALDRI hatt noe tull med testene sine. Det kommer noen supermenn nå og da og han var en av dem.

@wh1te: Ritig det du skriver, det var ikke heroin.

Lenke til kommentar

Jada... Ullrich har blitt testet 11 ganger i år uten problemer, og i likhet med de fleste andre toppsyklister talløse ganger gjennom karrieren.

Det at det er politiet som tar de fleste juksemakerne burde få det til å ringe en liten bjelle hos de som tror at negative prøver betyr dopfri rytter. Tar man til etteretning utsagnene fra de som blir tatt, og som innrømmer skyld (~1/100), (manzano, gaumont, voet et.al) så beskriver de utstrakt bruk av dop og hvordan man skal unngå å gå i fella til dopingjegerne. Selv bruk av EPO kommer man seg unna hvis man mikrodoserer. I tillegg har man bloddoping som bl.a Basso og Ullrich er mistenkt for. Dette kan ikke oppdages så lenge man bruker sitt eget blod.

Og forresten, Ullrich testet positivt på amfetamin under et skadeavbrekk i 2002 i forbindelse med en fest, og ble således kun utestengt i 6 mnd.

Lenke til kommentar

Hvem er så dum som Landis som sier adjø til jobben sin som ga han 10 mill i året. A what the hell, hvem gidder å dope seg i det hele tatt?

Blir så forbanna når jeg har sittet og sett på Touren i mangfoldige timer, og heiet fram forskjellige deltagere som Landis, også viser det seg at de er dopet. Hvorfor i helvete gadd jeg da å sitte der å følge med på han?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...