Isbilen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ny type doping: Sennep i ræva. Floyd Landis har meldt seg "frivillig" som prøvekanin i neste TDF. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ventoux er på programmet for neste år ja. Ruten offentliggjøres i oktober. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Dette begynner å bli for dumt nå har de lansert enda en grunn for de høye verdiene: Landis hevder at han har en unormal kropp som produserer mye testosteron. Han har også sagt at han drakk to øl og whisky kvelden før han knuste hele sykkelverden sønder og sammen på den 17. etappen av årets Tour de France. Alkohol skal også kunne påvirke testosteronnivået i kroppen. Nå lanserer advokatene nok en teori. - Med dehydrering i kombinasjon med maksimal innsats, kan kroppen reagere unormalt i forhold til det den pleier å gjøre og det kan forklare unormale resultater, sier Buxeda. Landis er beredt til å ta nye tester og undersøkelser for å gi en naturlig forklaring på hvorfor testosteronnivået i kroppen hans var så høyt etter den aktuelle etappen i Tour de France. Om amerikaneren til slutt finnes skyldig for dopingbruk, vil han miste Tour de France-seieren og utestenges for to år. Fra VG Er det bare meg eller har Landis startet treningen for vm i "roing"? De begynner å nærme seg nivået til Tyler Hamilton nå... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125375 - Ullrich brukte 270 000 kroner på doping i året Vet ikke helt hva jeg vil tro.. Har alltid sett på Ullrich som en stor idrettsmann. B-prøven til Landis er ferdig på lørdag. *spent* Endret 3. august 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125375 - Ullrich brukte 270 000 kroner på doping i året Vet ikke helt hva jeg vil tro.. Har alltid sett på Ullrich som en stor idrettsmann. B-prøven til Landis er ferdig på lørdag. *spent* 6610293[/snapback] Hehe. Slik det ser ut virker det jo som at samtlige av de store rytterne var dopet. Tviler på at armstrong var så unik at han klarte seg uten. Han var nok dopet han også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hehe. Slik det ser ut virker det jo som at samtlige av de store rytterne var dopet. Tviler på at armstrong var så unik at han klarte seg uten. Han var nok dopet han også. 6610777[/snapback] Vinne i 7 år på rad uten å bli tatt for doping? Jeg har sterk tvil til det. Det vil alltid være noen som er mer "umennesklige" enn andre. Endret 4. august 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125375 - Ullrich brukte 270 000 kroner på doping i året Vet ikke helt hva jeg vil tro.. Har alltid sett på Ullrich som en stor idrettsmann. B-prøven til Landis er ferdig på lørdag. *spent* 6610293[/snapback] hehehe Mannen var utestengt i ett år pga Heroinmissbruk! Etter det mistet han stempelet stor idrettsutøver i min bo i hvertfall. Han har heller ikke vært den mest strukturerte i sykkelsirkuset va gjelder å prikke inn formtoppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Mannen var utestengt i ett år pga Heroinmissbruk! 6611902[/snapback] Nå må du sjekke kildene dine litt bedre tror jeg. Det var extacy og amfetamin, ikke heroin. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hehe. Slik det ser ut virker det jo som at samtlige av de store rytterne var dopet. Tviler på at armstrong var så unik at han klarte seg uten. Han var nok dopet han også. 6610777[/snapback] Vinne i 7 år på rad uten å bli tatt for doping? Jeg har sterk tvil til det. Det vil alltid være noen som er mer "umennesklige" enn andre. 6611755[/snapback] Enig der, det er få sykkelister som har blitt testet like mye som Armstrong og han har ALDRI hatt noe tull med testene sine. Det kommer noen supermenn nå og da og han var en av dem. @wh1te: Ritig det du skriver, det var ikke heroin. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jada... Ullrich har blitt testet 11 ganger i år uten problemer, og i likhet med de fleste andre toppsyklister talløse ganger gjennom karrieren. Det at det er politiet som tar de fleste juksemakerne burde få det til å ringe en liten bjelle hos de som tror at negative prøver betyr dopfri rytter. Tar man til etteretning utsagnene fra de som blir tatt, og som innrømmer skyld (~1/100), (manzano, gaumont, voet et.al) så beskriver de utstrakt bruk av dop og hvordan man skal unngå å gå i fella til dopingjegerne. Selv bruk av EPO kommer man seg unna hvis man mikrodoserer. I tillegg har man bloddoping som bl.a Basso og Ullrich er mistenkt for. Dette kan ikke oppdages så lenge man bruker sitt eget blod. Og forresten, Ullrich testet positivt på amfetamin under et skadeavbrekk i 2002 i forbindelse med en fest, og ble således kun utestengt i 6 mnd. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Pluss at duden brukte 270 lapper på doping i året... Lance Armstrong dopet seg nok, han har bare gode folk rundt seg... Lance er en smart fyr, og han blir ikke tatt. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125514 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ekstremt unormale verdier, langt over grensene. Syntetisk testosteron som IKKE lages av kroppen. Hvordan skal han vri seg unna? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kommer ikke til å skje, han har bæsjet på/i leggen/sykkelbuksa... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 *peker og ler av Landis* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 *følesegveldigflauoveråhaveddetomlandis* *bytteavatar* skamme seg burde han Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 *følesegveldigflauoveråhaveddetomlandis* *bytteavatar* skamme seg burde han 6630104[/snapback] Kanskje bytte signatur og? Ære være Floyd Landis! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvem er så dum som Landis som sier adjø til jobben sin som ga han 10 mill i året. A what the hell, hvem gidder å dope seg i det hele tatt? Blir så forbanna når jeg har sittet og sett på Touren i mangfoldige timer, og heiet fram forskjellige deltagere som Landis, også viser det seg at de er dopet. Hvorfor i helvete gadd jeg da å sitte der å følge med på han? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Han var vel ganske fortapt etter den 16. etappen, og sikkert ekstremt desperat. Hadde "ingenting" å tape. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har fortsatt tro på landis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå