NightKeeper Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Heftig å slå McEwen på selveste Champs Elysees også da. Morsomt, satser på den grønne til neste år da Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det er så herlig av Thor Husovd. Det har jo lenge vært drømmen hans å kunne løfte armene i været på Champs Elysees, og det er helt fantastisk når han klarte det. HERLIG. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Håper de som har vært kritiske til Thor er fornøyde nå, dette er STORT! 6542429[/snapback] Det er nå de begynner med etterpåklokskapen Bare en ting å si fantastisk, er vel det som kalles å knuse motstanden. Bare så synd det er nesten 1 år til neste gang moroa starter igjen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hurra for oksen! Meget fortjent, etter mye klabb og babb. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Okei... Endelig er det over 6542742[/snapback] For det har påført deg så store skader? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Herlig avslutning hvor Hushovd viser at han er en av verdens beste spurtere når ting stemmer. Nå må han bruke høsten og vinteren på å finne ut hvordan han kan få alt til å stemme oftere. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Grats til Thor ja. Har vært borte i 1 uke nå, og sett TDF på nederlandsk TV. Det jeg sitter igjen med: - All hail Rasmussen. Sinnsyk presentasjon den ene etappen han vant. - *knis* Landis.. han syklet nesten baklengs en dag, og neste dagen så sykler han akkurat som om han kunne syklet i evigheten - misstenkelig? Ja, jeg syntes det. Endret 23. juli 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 - *knis* Landis.. han syklet nesten baklengs en dag, og neste dagen så sykler han akkurat som om han kunne syklet i evigheten - misstenkelig? Ja, jeg syntes det. 6543410[/snapback] Jeg mener det ligger i menneskets natur å ha en dårlig dag og så ha en dag hvor alt stemmer. Det er erfaringen min i alle fall. Lenke til kommentar
magio Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Og når man ikke får i seg nok mat, så detter beina i bunn.. Spiser seg opp og er helt super neste dag, opplevd det selv og kommer ut 110% Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Nettopp, jeg synes det er mer skremmende med folk som tar maktdemonstrasjon etter maktdemonstrasjon uten å virke menneskelige i det hele tatt. På sykkelen går det noen ganger veldig lett, men andre ganger "renner melkesyra" selv på flatmark i lave gir. Synd, men sant. Derfor tenkte jeg ikke tanken om doping engang, såvidt jeg vet er det ingen doping som kan ha så stor forskjell over natta, uavhengig om han tok det kvelden før eller for 2 måneder siden. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Grattis til Thor og Landis!! Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Personlig har jeg ment at Armstrong alltid har vært for god til å være ren. Spesielt med tanke på alle sykelister han har slått opp igjennom årene som senere har fått supensjoner på grunn av dopingmistanker (Ullrich, Basso, Tyler Hamiliton, Heras o.s.v). De to sist nevnte har til og med syklet for Armstrongs lag. Dessuten er også historien om en mann som ligger for døden for så og komme tilbake å vinne noe av de råeste som finnes av idrettsarrangement i mine øyne nesten for utrolig. Han var et stort talent med sterk vinnervilje før sykdommen, så jeg ser ikke bortifra at han har brukt noe ulovlig for å klare å komme seg tilbake. Mannen virker som han vil vinne koste hva det koste vil. Det at han ikke er blitt tatt for doping offisielt henger nok sammen med at fyren generer enormt med penger. Og med så mye penger er det nok noen som er villig å betale for de beste legene, og det er ikke umulig å skjule doping tror jeg. Han har jo alltid brukt det aller nyeste av teknologi så hvorfor ikke på den fronten også. 6530509[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv. Men nå som det har kommet fram at Ullrich var dopet, kan jo ikke Armstrong være clean heller. Isåfall tenk over dette; Ullrich var dopet, Armstrong knuste Ullrich opp og ned alle fjell i frankrike i 5år... Mannen er jo ikke akkurat ydmyk heller: "Discovery burde fått Landis over igjen, sånn at de ikke kjører for 4 potensielle vinnere, men for 1 supermann slik som jeg var..." <--ifølge Dag Otto Lauritzen. Grattis Thor Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Personlig har jeg ment at Armstrong alltid har vært for god til å være ren. Spesielt med tanke på alle sykelister han har slått opp igjennom årene som senere har fått supensjoner på grunn av dopingmistanker (Ullrich, Basso, Tyler Hamiliton, Heras o.s.v). De to sist nevnte har til og med syklet for Armstrongs lag. Dessuten er også historien om en mann som ligger for døden for så og komme tilbake å vinne noe av de råeste som finnes av idrettsarrangement i mine øyne nesten for utrolig. Han var et stort talent med sterk vinnervilje før sykdommen, så jeg ser ikke bortifra at han har brukt noe ulovlig for å klare å komme seg tilbake. Mannen virker som han vil vinne koste hva det koste vil. Det at han ikke er blitt tatt for doping offisielt henger nok sammen med at fyren generer enormt med penger. Og med så mye penger er det nok noen som er villig å betale for de beste legene, og det er ikke umulig å skjule doping tror jeg. Han har jo alltid brukt det aller nyeste av teknologi så hvorfor ikke på den fronten også. 6530509[/snapback] Syntes det er relativt spenstig at en kan sykle, og vinne TDF 7 år, uten å ha blitt tatt for doping. Jeg ser på dette som en umulighet - sykle så lenge, dope seg, og ikke bli tatt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det finnes faktisk personer der ute som ikke doper seg... Btw: så nettop spurten til husovd, jeg fikk gåsehud! Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Grunnen til at Hushovd vant idag var fordi han hadde mest krefter i beina enn McEwen etter fjella. Enkelt Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Betre avslutning får ein ikkje. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det finnes faktisk personer der ute som ikke doper seg... Btw: så nettop spurten til husovd, jeg fikk gåsehud! 6544414[/snapback] Jeg og! satt og skalv i 15 min etter! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kunne ikke sagt det bedre selv. Men nå som det har kommet fram at Ullrich var dopet, kan jo ikke Armstrong være clean heller. Isåfall tenk over dette; Ullrich var dopet, Armstrong knuste Ullrich opp og ned alle fjell i frankrike i 5år... Mannen er jo ikke akkurat ydmyk heller: "Discovery burde fått Landis over igjen, sånn at de ikke kjører for 4 potensielle vinnere, men for 1 supermann slik som jeg var..." <--ifølge Dag Otto Lauritzen. Grattis Thor Det har da ikke kommet fram at Ulrich har vært dopet. Han har enda ikke avlagt en eneste positiv dopingprøve. Det som er saken, er at navnet hans har dukket opp på noen lister hos en spansk "dopinglege". Ingenting er bevist enda. Men jeg blir ikke overrasket om det viser seg at han har vært dopet. Faktisk ville det ikke overrasket meg uansett hvem som hadde blitt tatt. Hvorfor kan ikke Armstrong være clean? Fordi han slo alle? Han er vel sannsynligvis den syklisten i historien som har vært dopingtestet flest ganger, og enda ikke blitt tatt med forbudte stoffer. Faktum er at Armstrong er/var en av verdens best trente idrettsutøvere. Han er vel den som har registrert det høyeste O2-opptaket, langt høyere enn f.eks Bjørn Dæhlie, som vi jo alle vet, var i rimelig god form da han holdt på. Trur ikke Armstrong kunne holdt det gående så lenge med doping å i tillegg ikke bli tatt for det. Spesielt ikke de siste årene. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå