Katalysator Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Uff, dette ser rimelig kjørt ut allerede. Landis har rett og slett full kontroll og med mindre han får et uhell vinner han dette greit. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg syntes det var "lite" folk opp L'Alpe d'Huez i dag, det har da vært mye mer før? Også på veien opp så var det et lite øyeblikk jeg var veldig stolt av å være normann, når idioten med det norske flagget snubbler og nesten tar med seg gutta i teten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Fantastisk spennende etappe i dag. Pereiro Sio slo så til de grader tilbake mot skeptikerne som ikke skjønte hvorfor han kom seg i gult. Tar av meg hatten for Rasmussen som er kongen over monsteretapper. Da er det bare å slenge på seg tightsen og hive seg over sykkelen. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Ah, herlig etappe i dag. Min dystre spådom fra i går slo heldigvis til og nå er det helt åpent. Det hadde vært svært moro med en seier til Pereiro Sio da ingen hadde tenkt på ham på forhånd. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 For en etappe. Og en ting til. Kom nettopp hjem fra Frankrike etter å ha sett 3 etapper der nede. Kan anbefale alle til å dra ned en tur neste år. Og et "skrytebilde" til sist. Fant han på vei opp til Col de Marie-Blanque Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Præhæhæ. Dritrått. Han fyren der er ikke riktig god. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kanskje en av verdens morsomste folk. Han mener jeg er en av tingene som gjør TdF så unikt i forhold til Vueltaen og Giroen. Sammen med Alpe d'Huez, kornåkerene, media, publikumet, presset, fokuset og ganske mye mer.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Morsom etappe, Phonak angrer vel kanskje litt på den uttalelsen om at Pereiro Sio ikke var farlig i sammendraget :!: De må da skjønne at de ikke har sterkt nok lag når de første gutta detter av opp første bakken før sprinterne? Skal bli moro å følge med i morgen, men nå står det vel mest mellom Pereiro Sio, Klôden og Sastre. Godt å få jekket ned amerikanerne et lite hakk... Og rkg1000 hvordan luktet drakta til Didier Zempf Edit: @@daniel89j Da må du pusse brillene dine, han følger alle de stor rittene. Han blir jo sponset av en sykkelfabrikk. Edit 2: Hushovd kan bli kastet ut. Vi får bare håpe at det var nok ryttere som kom etter tidsgrensen, sånn at de får en dispansasjon for å sykle videre. McEwen skal også ha være i denne gruppen. Etter å ha tatt en titt på sidene til touren så var det 78 ryttere i den gruppen så da går det bra Endret 19. juli 2006 av Manx Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Drakta til Didier Zempf lukta nok neppe bedre enn min ^^ Det var jævla tungt å sykle til toppen. Dagen etter sykla jeg opp på Puerto de Beret som ikke var så tungt. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Uff, dette ser rimelig kjørt ut allerede. Landis har rett og slett full kontroll og med mindre han får et uhell vinner han dette greit. 6513958[/snapback] Høhøhø Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Floyd Landis er min helt!! Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Floyd Landis er min helt!! 6525859[/snapback] Landis må jo være dopet, ingen som sykler sånn etter å ha nesten falt av sykkelen dagen før... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, det ville vært helt UNATURLIG å være en av verdens beste syklister, ha syklet halve livet sitt og vært med i flere TdF og så få en DÅRLIG DAG! Det er jo helt 100% umennskelig å få det tungt opp en bakke når du ikke er dopa, han er nok definitivt det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Floyd Landis er min helt!! 6525859[/snapback] Landis må jo være dopet, ingen som sykler sånn etter å ha nesten falt av sykkelen dagen før... 6526041[/snapback] Hadde han vært dopet så hadde han vel ikke gjort det han gjorde i går, eller? Er vel ikke noe stor verre en at han gikk tom i går, og det kunne man jo se i dag. Jeg har aldri sett noen drikke så mye som han gjorde i dag, han skulle ikke gjøre samme feilen to dager på rad det var veldig tydelig. Og etter å ha fulgt tour de france nå i 13-14 år så var dette noe av det mer imponerende jeg har sett, er bare å bøye seg i støvet. Og tempoen på lørdag skal bli hysterisk morsom, 30 sekunder mellom de tre beste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Litt rart at en ren Landis parkerer samtlige av verdens beste syklister så heftig som han gjorde i dag. Jeg har mine tvil, de der amish-folkene er ganske drøye. Landis minner meg litt om Johann Mühlegg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Nå var det jo laget som kjørte i stykker de andre før Landis stakk... Men det kan hende at det hjalp å bygge en låve eller to etter etappen i går Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Er jo ofte sånn at man har en dårlig dag, og dagen etter så er man 110% igjen og i super form, opplevd det selv. Så får man jo ekstra krefter når man har et stort forsprang Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Veit ikkje heilt kva eg skal sei. Mållaus. Ein fantastisk prestasjon av Floyd Landis. Må sei at eg elskar dei små oppsummeringsvideoane som kjem på slutten av Tour de France-magasinet. Finfin redigering imo. Det såg forresten ut som Dag Otto Lauritzen hadde sitt livs beste dag. Sommaren blir ikkje komplett uten Tour de France. <3 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Veit ikkje heilt kva eg skal sei. Mållaus. Ein fantastisk prestasjon av Floyd Landis. Må sei at eg elskar dei små oppsummeringsvideoane som kjem på slutten av Tour de France-magasinet. Finfin redigering imo. Det såg forresten ut som Dag Otto Lauritzen hadde sitt livs beste dag. Sommaren blir ikkje komplett uten Tour de France. <3 6527456[/snapback] I agree! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå