Lurifaksen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Skjønner litt hvorfor de disket han: Han blir jo presset mot gjerdet som kunne gått virkelig galt - dette blir jo altså mye farligere enn om det hadde skjedd midt i veibanen. MEN en vesentlig sak her er jo at det er jo ikke Thor sin feil! De kan ikke forvente at rytterene i den mest intense innspurten skal være oppmerksomme på at veien plutselig blir smalere, for så å snu seg og sjekke om det kommer folk bak, og bruke "fletteregelen" for å slippe konkurrentene inn/foran. Er jo helt håpløst - Thor forsøker bare å spurte, og har naturlig nok ikke mulighet for å passe på at det er plass til alle. Endret 6. juli 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Sportsdirektøren i C.A (husker ikke navnet) sa at han skulle ta opp dette med diskingen en gang til før dagens løp. Håper juryen kanskje klarer å ombestemme seg, det ville vært supert mtp Thor og den grønne trøya. Btw, les dette: ( http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122119 ) Og skulle Thor Hushovd gjenerobre den gule trøya i morgen, varsler han en stille protest. - Da skal jeg stå der i gul trøye og ikke ta en eneste én av dem i hånda, sier han - med et alvorstynget smil om munnen. Heia Thor!! Endret 6. juli 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvis thor ble disket igår, hvorfor ble ikke McEwen disket for et par etapper siden?? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hvis thor ble disket igår, hvorfor ble ikke McEwen disket for et par etapper siden?? 6443618[/snapback] Fordi, fordi...fordi...nei, jeg gir opp, finner ingen grunn. Men både Boonen og McEwen er jo 2 hakk bedre enn Hushovd til å spurte imo, er bare uhell som kan hjelpe Hushovd, synd det slo tilbake på han. Endret 6. juli 2006 av TheDarkListener Lenke til kommentar
jhking Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) ikke jeg heller tåpelig igrunnen at thor ble disket Endret 6. juli 2006 av jhking Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Uff, synes ikke Hushovd klarer å begynne en ordentlig spurt engang jeg. I fjor ble han jo i alle fall 2/3/4 plass på veldig mange etapper, og da spurta han på en helt annen måte. Da var han jo fremme i front kjempetidlig og leda som oftest spurten før han ble tatt igjen 50m før mål. Nå sitter han jo bare stille i 5/6 posisjon helt inn til mål og det virker som han ikke får starta spurten ordentlig, han reiser seg jo nesten ikke, bare sykler fort inn i mål. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 I dag så ble han jo helt pakka inn/blokkert, og kom ikke helt i den riktige posisjonen da.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Hushovd beviser gang på gang at han er et taktisk katastrofeområde. På finurlig vis klarer han å kline seg inn i rekkverket eller midt i en klynge med ryttere. Utrolig frustrerende å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror litt av denne håpløse bevegelsen kommer av Thors størrelse. McEwen er liten og smetter inn over alt, mens Thor er en av de største rytterne i Touren. Det kan ha noe å si. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Dere skal jo vite at tor's viktigste opptrekker, Julian Dean falt 5-600 meter før mål. Kansje det har noe med saken og gjøre?? Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Freire kom jo hoppende fram i en rasende fart langt bak i feltet og McEwen kom jo langt bakfra når han vant sin første.. Kanskje Thor skulle prøvd på noe sånt ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er vel det han prøver på hele tida, men mislykkes... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er vel det han prøver på hele tida, men mislykkes... 6446458[/snapback] Nei, han legger seg alltid i PERFEKT 3-5 posisjon 300-400 meter fra mål, men han venter og venter og venter så han får andre opp på begge sider av han og blir låst inne. Jeg tenker alltid når jeg ser 300m merket noe a la: "Perfekt, nå skyter han fart ut og går forbi de 2 foran og spurter inn", men Thor blir bare sittende på det hjulet nesten helt inn og blir slukt av de andre som prøver seg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 McEwen er i form.. Vant igjen.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Nei, han legger seg alltid i PERFEKT 3-5 posisjon 300-400 meter fra mål, men han venter og venter og venter så han får andre opp på begge sider av han og blir låst inne. Jeg tenker alltid når jeg ser 300m merket noe a la: "Perfekt, nå skyter han fart ut og går forbi de 2 foran og spurter inn", men Thor blir bare sittende på det hjulet nesten helt inn og blir slukt av de andre som prøver seg. 6447482[/snapback] Det var akkurat dette som skjedde igjen i dag. Frustrerende. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jepp, og jeg gadd ikke se etappen i dag fordi de 3-4 siste har vært en kopi av seg selv. Et brudd som blir kjørt inn, en McEwen som knuser alle i spurten. Ikke akkurat 4 timer med god underholdning. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kanskje Thor bør slanke vekk ca 25 kg, for så å satse på klatretrøya... Men seriøst....nå har jo Thor hatt endel uflaks også; kuttet opp av en tilskuer, opptrekkere som går i bakken 500 m før mål, rare jurymedlemmer. Men det må vel sies at McEwen er i knallform også da. Og så er han også en sleip faen som plutselig bare er helt der framme i spurten. Han vinner den trøya til slutt, helt fortjent, rett og slett fordi han er den beste spurteren. mvh Pantera Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Thor hadde en helt grei tempo-etappe i dag, han sa at han skulle ta det med ro og spare krefter og holde et jevnt tempo under hele etappen. Han endte vel rundt 7 min. bak vinneren. Imponerede av T-mobile idag! Men jeg på si at jeg hadde forventa mer av David Sabriski og CSC. Blir spennede å se om Thor Hushovd endelig lykkes i morra, en av de siste sjansene før Pyrinene.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Denne tempoetappen ble kanskje ikke så utslagsgivende som jeg trodde. Landis, Evans, Klöden, Menchov, Moureau, Sastre og Savoldelli viser at de er med. Leipheimer, Cunego og Hincapie var skuffelsene i dag og de vil ikke blande seg inn i toppstriden. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Er det bare meg eller er Thor Husovd og CA taktisk udugelig. Gang på gang ligger han helt feil plassert når spurten kommer. Idag ligger han alene i front når 500 meter gjenstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå