Gå til innhold

Tour de France 2006

Katalysator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dumt at ikke Hushovd maktet å henge med hele veien. Mistet den gula trøya og har nå fått Boonen opp i ryggen i kampen om den grønne.

6433930[/snapback]

Fortsatt bare 7 sekunder under Boonen. Det er lett å ta igjen om han er godt fremme på de innlagte spurtene i morgen, og dagene fremover. Blir spennende å se!

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
:( Ble skremt når Julien fyren datt, trodde det var Thor. Og så McEwen da, han vinner jo alltid. Jaja, 4 plass på Thor. Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vi får se da. Jeg tipper McEwen slår Hushovd i alle spurter der de har rimelig likt utgangspunkt.

6428805[/snapback]

Jeg bare siterer meg selv.

Kjipt at Hushovd var få centimeter fra gul trøye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hushovd havnet plutselig på 140. plass. Jævlig ugunstig med tanke på poengtrøyen. Forbanna dritt!

Lenke til kommentar
Forbanna dritt!

6439960[/snapback]

Godt oppsummert. :wee:

Etter å ha sett reprisen må jeg si at denne situasjonen var ikke spesielt mye verre enn McEwen vs. Hushovd. Menmen, er vel ikke så mye å gjøre med det nå.

Endret av Katalysator
Lenke til kommentar

Har nå sett episoden i reprise, og må desverre si meg enig i avgjørelsen. Det kan se ut som om de er like gode. Forskjellen er at Eisel bare prøver å unngå å havne i reklameskiltene mens Thor presser ham ut mot dem.

Synd med tanke på den grønne trøya

EDIT: Etter å ha lest litt på VG er jeg ikke så sikker på avgjørelsen allikevel :hmm:

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...