Gå til innhold

MSI K9N Platinum, problem med minne?

Elensar

Anbefalte innlegg

Har drive og montert ny data i dag, men problemet er at maskina ikkje vil starte.

Led signala frå hovedkortet viser at det er minnet som forårsaker det. Har desse minnebrikkene.

Hovedkortet er MSI K9N Platinum (AM2), så det skal vel eigentlig støtte brikkene, eller?

Brikkene er identiske så det skal gå smertefritt i dual channel, men det gjer det ikkje.

Eg har prøvd alle forskjellige kombinasjonar. Både med begge brikkene og ei brikke, men maskina vil forsatt ikkje starte opp. Kva er problemet?

Andre som har erfaringar med dette hovedkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

jeg har samme hovedkort og bruker DISSE brikkene. Jeg hadde *samme* problem som deg med at windows ikke ville starte når jeg satt brikkene i dual channel modus. De startet fint i single channel. Leste litt rundt på nettet så fant jeg ut at det var volten som var problemet. Hovedkortet ga bare 1.8 volt, og jeg måtte ha 2.20

Satt 2.20 og har vært knakende stabilt siden :-)

Håper det hjelper deg.

Lenke til kommentar

Hovedkortet vil verken starte opp i singel channel eller dual channel. Brikkene går på 1,8v. Har sendt tilbake eit hovedkort av same type som var defekt.

Har nokon eit forslag på korleis eg kanskje kan løyse dette problemet?

Endret av Elensar
Lenke til kommentar

hmm, defekt hovedkort?

Vil ikkje starte opp uansett kva slags slotter eg sitt ramen i, verken i single eller dual channel.

Er skikkleg oppgitt no, får vell kontakte netshop (igjen) å spørre om eg får skifta til eit anna hovedkort.

Edit: Får feilmedlinga Decompressing BIOS image to RAM for fast booting.

Endret av Elensar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...