Gå til innhold

Razer Diamonback kobler seg ut.


Anbefalte innlegg

Har fått et problem med at min Razer diamonback slår seg av etter en stund og må plugges ut og inn igjen i usb for å holde seg aktiv i ca 5-10min så kobler den seg ut igjen.

Ikke alltid den må plugges ut av usbn igjen, men den kobler seg ut i 5sec så kommer den tilbake.

Har ikke fått noe spesiel hjelp fra Razers Hjemmside.

 

Noen ganger får jeg også melding om at "Windows kjenner ikke igjen USB enhet" i tray baren.

 

Har instalert program varen på nytt.

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det samme problemet med min razer, men den kobler seg bare ut når jeg slår på maskinen, og det er bare av og til. Ellers har jeg ingenting å utsette på den, syns det er en god mus.

6444945[/snapback]

 

Bare vent bare vent, snart kommer du til å bli ganske lei.

I begynelsen var det bare noen få ganger til meg, så ble nesten vert andre minutt senere.

Lenke til kommentar
Har det samme problemet med min razer, men den kobler seg bare ut når jeg slår på maskinen, og det er bare av og til. Ellers har jeg ingenting å utsette på den, syns det er en god mus.

6444945[/snapback]

 

Bare vent bare vent, snart kommer du til å bli ganske lei.

I begynelsen var det bare noen få ganger til meg, så ble nesten vert andre minutt senere.

6444952[/snapback]

 

Vi får se. :p Har jo en standard microsoft mus jeg kan ta i bruk, hvis det blir for ille. Har hatt musa i over et år, og enda er det ikke mer enn at den ikke slår seg på når pc'en slår seg på. Og det er med jevne mellomrom.. Kan gå opptil fem ganger før den streiker.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem. Musa lyser, men den slutter å reagere i noen få sekund. Enkelte ganger slutter den å lyse og da må jeg koble den ut og inn.

 

Har hatt musa siden den kom ut for nesten 2 år siden(?), men fikk dette problemet nylig. Hvor lang garanti er det på dette produktet?

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar
Jeg har samme problem. Musa lyser, men den slutter å reagere i noen få sekund. Enkelte ganger slutter den å lyse og da må jeg koble den ut og inn.

 

Har hatt musa siden den kom ut for nesten 2 år siden(?), men fikk dette problemet nylig. Hvor lang garanti er det på dette produktet?

6457865[/snapback]

 

1 år tror jeg :)

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem. Musa lyser, men den slutter å reagere i noen få sekund. Enkelte ganger slutter den å lyse og da må jeg koble den ut og inn.

 

Har hatt musa siden den kom ut for nesten 2 år siden(?), men fikk dette problemet nylig. Hvor lang garanti er det på dette produktet?

6457865[/snapback]

Garranti har bare noe å si hvis den gir deg bedre vilkår enn det som er i forbrukerkjøpsloven. Du har alle muligheter til å reklamere varen innen 5 år så lenge det ikke var din feil. Du må også reklamere innen rimelig tid fra da du oppdaget feilen. Rimelig tid er en litt løs betegnelse, men det står i forbrukerkjøpsloven at rimelig tid aldri er mindre enn 2 mnd :)

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Razer er noe drit, fucker seg med engang det kommer ut av pakken, har den selv og er ikke så veldig fornøyd..

6396397[/snapback]

 

Var selv veldig fornøyd før dette skjedde. Tviler på Razer nå.

6396503[/snapback]

 

Og jeg tviler igjen på Logitech. Hadde først en MX510 som tilslutt havna på gata fra 3 etasje pga dårlig kontakt i ledningen eller noe sånt. Fikk fiksa på det tilslutt, men det samme skjedde igjen. Slutta tilslutt å virke.

 

Så skaffa jeg meg en MX518 og har hatt den i 7-8 mnd nå, og tror du ikke det samme har skjedd med den også!? Dårlig kontakt igjen, kobler seg inn og ut, nå skjer det 4-5 ganger daglig. Må koble den ut og inn igjen for å få den til å virke..

 

Nei nå blir det Copperhead her ser det ut som...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...