trondbue Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Trenger jeg det? Jeg har tenkt å bestile nå men vil gjerne vite om det er noe jeg trenger. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det er en selvfølgelighet med varmeledende pasta mellom kjøler og CPU. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det følger vel med Thermal Pads som sikkert er tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 det pleier som regel å sitte på et tynt lag med pasta på kjøleribba når du kjøper CPU-vifta... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Termal Pad eller annen kjølepasta som følger med er grei nok, men en XP2000+ vil sikkert bli ganske varm. God kjølepasta er derfor å anbefale, men langt fra nødvendig. Kabinettvifter, god kjøler.. alt hjelper. Les Goop-guiden og bestem selv hvor mye du gidder å ofre for 3-15 grader i temperaturreduksjon.. Hvilket kjøler er det forresten snakk om? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har bestilt denne kjøleren: GLACIAL Cooling Fan Socket-A/370 All PIII/Celleron AMD Up To XP2600 25dB 0.47 C/W, IGLO 2320. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei Kjøp med kjølepasta, jeg svidde en prossesor når jeg bare brukte den medfølgende padden, den svis av på lite grann, sats på god kjølepasta, så slipper du problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå