Presidental Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Først så skulle nextgentel oppgradere fra 6 mbit til 20 mbt. Den dagen dette skjedde så ble linjen min død. Det tok en uke før det plutselig virket igjen. Mens jeg ventet på ny router så fungerte plutselig nettet igjen. Snodig.. I samme periode så fikk jeg ny skjerm. Denne nye skjermen sto som vanlig på i windows og jeg satte i sofaen. Plutselig så smalt det i skjermen og det blinket akkurat som det gjør når man starter ett spill. Noe galt med skjermen? Tror ikke det, men rart siden den er helt ny.. (19" samsung 997 crt.." Fikk også samme periode nytt skjermkort 7900gtx, nytt kabinett og ny strømforsyning.. Monterte dette samen og alt funket fint. Bortsett fra min dvd rom. Leste ikke spil. Var dette softwareproblemer? Formaterte HD og reinstallerte windows.. Fortsatt funket ikke DVDrom på spill.. Hmm. Installerte windows på ny, men nå ville det ikke installere alle filer da dvdrom ikke kunne lese ordentlig. Installerte vel window fem ganger, men helt bortkastet. Prøvde clean windows og den jeg fikk med maskinen jeg kjøpte, men den var helt idiotisk siden den var full av extra programmer og drivere fra hardware jeg ikke bruker mer. Så jeg valgte en clean windows istedet. Til slutt brukte jeg cdrom og fikk installert windows og fikk kjøpte ny dvd rom. Nå funker alt fint.. Mye stress? JA!!! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei! Det høres ut som uflaks ja. Men fungérer skjermen helt fint i ettertid? Jegh ar forresten en Syncmaser 997MB som jeg sitter ved selv nå. Det kan virke som statis elektrisitét eller noe sånt. Sikkert ikke farlig. Du får slappe av i helgen etter så mye stress. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Presidental Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Hei! Det høres ut som uflaks ja. Men fungérer skjermen helt fint i ettertid? Jegh ar forresten en Syncmaser 997MB som jeg sitter ved selv nå. Det kan virke som statis elektrisitét eller noe sånt. Sikkert ikke farlig. Du får slappe av i helgen etter så mye stress. Hilsen, efikkan. 6377145[/snapback] Skjermen fungerer fint ja. Vet ikke hva det var, men likte ikke helt at det skjedde. MEn sikkert normalt Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ok. Men trengte du hjelp til noe, siden du postet den her? Lenke til kommentar
Presidental Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Ok. Men trengte du hjelp til noe, siden du postet den her? 6378542[/snapback] Nei, ville bare dele min frustrasjon med dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå