skarsk Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har funnet mange funksjoner, men det er en ting jeg ikke finner ut av: Hvis jeg ikke er til stede, og det kommer inn en mail; hvordan sende en automatisk mail i retur til alle med en beskjed, a la telefonsvarer. Går det an? Takker for svar. (Win98 - Outlook Express 6) Lenke til kommentar
Erra Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det er ikke mulig med Outlook Express... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Jo, fant ut av det nå. Er det ikke typisk.... Merk av en melding i innboksen - hvilken som helst. > Melding > Lag regel av melding > 1. Kryss av for 'Alle Meldinger' > Kryss av for 'Svar med melding' > 3. klikk på meldinger > Velg en forutskrevet tekst i f.eks. Notisblokk. Lenke til kommentar
Erra Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Damn...Jeg har leita rundt overalt etter akkurat det der..og hadde gitt opp... Sykt dumt å Lille myke gjemmer vekk sånne nyttige ting som det... Takk skal du ha da! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå