Gå til innhold

Treningsutstyr til å trene armer og mage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

regulerbare dumbbells, EZ-stang. der dekker du iaffal biceps, triceps. mage er det bare å legge seg med vekter på bryst og ta crunch

om du kun trenr armer og mage kommer det til å se veldig idiotisk ut om du ikke allerede har bra bryst, rygg, skuldre osv......

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
regulerbare dumbells, EZ-stang. der dekker du iaffal biceps, triceps. mage er det bare å legge seg med vekter på bryst og ta crunch

om du kun trenr armer og mage kommer det til å se veldig idiotisk ut om du ikke allerede har bra bryst, rygg, skuldre osv......

6376747[/snapback]

Okay! For det første; Jeg har ikke en fjerneste anelse hva det første avsnittet du skrev handlet om! EZ stang? Dumbells? Crunch?

Skjønner det siste avsnittet. Hva trenger jeg for å trene det du påpeker der?

Lenke til kommentar
regulerbare dumbells, EZ-stang. der dekker du iaffal biceps, triceps. mage er det bare å legge seg med vekter på bryst og ta crunch

6376747[/snapback]

Okay! For det første; Jeg har ikke en fjerneste anelse hva det første avsnittet du skrev handlet om! EZ stang? Dumbells? Crunch?

Skjønner det siste avsnittet. Hva trenger jeg for å trene det du påpeker der?

6376781[/snapback]

et treningsstudio :)

hva slags resultat ønsker du å oppnå med treningen er det første du må tenke på, hva er ditt mål?. holde deg sånn pass i form med litt muskler?, svære muskler som damene digger og de andre gutta frykter?. si litt om hva du ønsker å oppnå så er det lettere å hjelpe. om du har lyst til å trene hele kroppen anbefaler jeg deg å begynne på et studio eller begynne med f.eks svømming, boksling o.l

dumbbbell: manual, altså en vekt du holder i ei hånd.

ez-stang: curlstang (søk på google)

crunch: google!

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Målet er jo selfølgelig å se litt bedre ut. Litt greiere å ta av seg t-skjorta når du vet ikke en fiskepudding venter deg.

Også for damene da. Litt muskler som vises.

Treningstudio er vel og bra, men ikke hvis jeg ikke vet hvilke apparater som trener meg best.

Lenke til kommentar

Du har allerede det utstyret du trenger, nemlig deg selv. Ta push-ups og sit-ups!

Du får bare skader av å bruke for mye vekter, spesielt når du er utrent.

Edit: Det er noe helt annet hvis du har tenkt til å begynne på et treningsstudio og få hjelp til dette.

Endret av xerminx
Lenke til kommentar
Hvordan trener man opp bryst og biseps best uten å gå på treningsstudio, eller bruke sånne aperater de har der.

6391339[/snapback]

bryst kan man til en viss grad trene ved å ta armhevinger med hendene bredt plassert. men skal man øke noe serlig i volum er treningsstudio med benk og hantelpress mest effektivt.

apparater er :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...