Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

har instalert visual basic for å prøve meg lirtt frem på laging av programmer :), men så begynte jeg å få masse just in time debugger vinduer som bare poppa opp og skulle fixe ting, så jeg avinstalerte alt jeg kunne finne av VB og så fikk jeg denne erroren:

Untitled-1.jpg

så jeg instalerte det igjen og gikk inn på tools-options og disabla alt som var under just in time. siden det ikke hjalp så huka jeg av for alt under debugger :blush: , men erroren kommer fremdeles :(

noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmm... er du administrator på maskinen? Det må du være.

Ta ellers en titt her:

Just-In-Time Debugging Errors

Øyvind

6378219[/snapback]

er ikke selve administratoren, men en admin på en måte :S , men hvorfor må jeg være det?

EDIT. leste litt i på den error greia, men jeg skjønner ikke hva jeg må gjøre for å få den til å slutte :( (er den øverste)

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Hm, tror vi må ta en annen angrepsvinkel her :)

Kommer meldingen når du kjører programmet ditt? Kjøres det fra Visual Studio?

Kan du debugge gjennom programmet og se når feilen kommer?

Ø

6392773[/snapback]

vel, det kommer når jeg er inne på en spesiell mappe og noen ganger når et program klikker. jeg prøvde å debugge før, men fikk error da (husker ikke hva den sa), så da bare fjerna jeg alt. vet ikke hva det debugger greiene er, så har ikke prøvd å debugge fra programmet nei :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...
Gjest Slettet+212343

Jeg har akkurat samme problem! innstallerte visual studio i høst i forbindelse med skolearbeid, men fjernet det like før jul. den just in time debuggeren som finner unhandled exeptions støtt og stadig er skikkelig plagsom! plutselig lukker den spill (oblivion og gt legends, når jeg går fra gameplay til hovedmeny). og i det siste har den begynt å tvinge meg til å lukke internet explorer..har lest litt rundt omkring for å få fjernet den, men finner bare "kryptiske" forklaringer..noen som har en forståelig forklaring på godt norsk? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...