Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

telenor adsl- mulig å få fast ip?

Anbefalte innlegg

spør fordi jeg skal flytte og har behov for fast ipadresse. Telenor leverer høyest mulig hastighet, latterlige lave 3,03mb, og det står i spm/svar at man ikke kan det. Mora mi sier imidlertidig at man KAN betale ekstra for å få en fast ipadresse levert rykende fersk på døra ^^

Noen som har erfaringer med dette?

(grunnen til at jeg lurer, er at nærmeste leverandør kun leverer 1,0,xxmb, noe jeg syns virker voldsomt lavt)

edit:

hvis ikke, nevn gjerne andre leverandører som leverer fast ip, slik at jeg kan teste hos dem. Har foreløpig prøvd:

-tele2

-bluecom

-directconnect

-chello

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må desverre skuffe deg der. Telenor leverer ikke ut fast IP til privatkunder. (Har spurt om det selv) :no:

Er kun noen ytterst få som leverer fast IP, til bedrift er det null problem, men til privat er det ikke lett. Etter det jeg har snust litt omkring på er det kun selskaper som Lyse og EB som leverer via fiberoptisk kabel som kan levere det. :hmm:

Endret av Medion
Lenke til kommentar
Er kun noen ytterst få som leverer fast IP, til bedrift er det null problem, men til privat er det ikke lett.

Det er da mange som leverer fast ip til privatkunder. Kan nevne at både Bluecom, NGT, DirectConnect og de aller fleste andre lverer fast ip for litt ekstra i måneden. Telenor er faktisk unntaket.

Det kan kanskje hende at en dynamisk DNS løsning som dyndns.org er nok for deg?

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...