Delvis Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Lurer på om forskjellig farge på øynene ser verden på forskjellig måte (eller i forskjellig farge?) Mener å ha erfart at brunøyede, blåøyede og grønnøyede personer hver for seg har ulik felles væremåte som går igjen Selv er jeg grønnøyd, og har alltid blitt lettest dus med andre grønnøyde, mens særlig brunøyde ofte er virker vanskelige og slitsomme. Har egentlig aldri tatt notis av øyenfarger, men i løpet av årene har jeg likevel ikke unngått å merke dette Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Eg er brunøyd og synest at alle som er blåøyd har vanskeleg med å forstå meg som fører til at eg blir små iritert på dei og havner i ein ganske enorm usakeleg diskuson. Så eg seier at Blå og Brun passer ikkje i sammen Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) bluuuueeee her edit: ups.. leste ikke helt første post jeg Endret 24. juni 2006 av looOool Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tror ikke det har noe å si, selv har jeg veldig lysebrune øyne, broren min har helt svarte, mens kusina og fetteren min har helt lyse blå øyne. Jeg klarer fint å kommunisere med dem jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Tror ikke det har noe å si, selv har jeg veldig lysebrune øyne, broren min har helt svarte, mens kusina og fetteren min har helt lyse blå øyne. Jeg klarer fint å kommunisere med dem jeg 6377307[/snapback] Stort sett går det bra sånn sett - blir jo litt mer sånn i dybden greie dette her Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg er grønnøyd...masse spesiellt med meg, men sikkert ikke på grunn av øyenfargen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Jeg er grønn OG brun. Bankers. Endret 25. juni 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 jeg er bare brun.. for å være ærlig har jeg aldri lagt merke til øynene på folk. hvis det er jenter er det jo rompa først så tar vi hodet etterhvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå