HFL Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Dette er en veldig bra side, men dere mangler VIRKELIG en søk funksjon. Når jeg nå skulle finne igjen deres omtale av morrowind, måtte jeg se igjennom 1000 forskjellige artikler!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 19:16, skrev HFL:Dette er en veldig bra side, men dere mangler VIRKELIG en søk funksjon.Når jeg nå skulle finne igjen deres omtale av morrowind, måtte jeg se igjennom 1000 forskjellige artikler!!!!!!!!!!!!!!! 1000 artikler? Det er en egen menyknapp øverst hvor det står "omtaler". Neste gang klikker du på den, så kan du trykke Ctrl-F og søke etter spillet du leter etter. :smile: Uansett, en søkefunksjon er på vei. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Det går vel an å begrense bruken av utropstegn. Og ja det hadde vært kjekt med en søke funksjon på Gamer.no :smile: Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Utropstegn er jo greit å bruke når man har trålet gjennom 1000 omtaler!!!!!!!! Kunne jo spart seg det ved å poste her før han gikk i gang da... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå