1v4r Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Noen som vet om en dobbel 120mm radiator som passer bak i et CM Stacker 810 kabinett? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Hvis du skal ha en dual rad, så anbefaler jeg deg Black Ice Pro 2! Har den selv! Og den er meget lett og plassere! Den er liten og kompakt, og tynn. Kjempe bra radiator som også er billig! EDIT: Men jeg kan ikke svare på spm ditt egentlig... Ikke kan jeg si sikkert om den passer i kabinettet ditt. Altså, hvis du ikke vil ty til skjæring i kabinettet ditt, burde du researche skikkelig. Endret 24. juni 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 bak? har ikke 810 en slik rist i bunnen av kabinettet slik originale stacker har? hvis ja: skru den ut, inverter den og sett raddis der? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det som er genialt med stacker 810 er at du har plass til en trippel-radiator i fronten! Jeg vil for øvrig anbefale deg den her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=C...120&mcat=14s265 Evt. dual versjonen om du har mange disker feks. i front Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå