Volant Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Jah... Har nå drevet med denne modellen i et par måneder. Har gått sakte i det siste, siden jeg har eksperimentert med hår, etc. Trenger litt mer erfaring med partikkelsystemet i Blender. Startet med en tutorial, men den hadde urealistiske proporsjoner så jeg har forandret modellen mye på egenhånd. Jeg er klar over at øynene er for store, føttene er klumpete og at hun ikke har noen armer, men det kommer senere. Hvis nakenhet er et problem skal jeg lage undertøy til henne. Bare ansiktet (Uten GI): Endret 24. juni 2006 av VolantKnave Lenke til kommentar
Amento Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 stilig Gleder meg til å se flere bilder... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Joan of Arc tutorial, ikke sant? Absolutt en bra start det der. Lenke til kommentar
Volant Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Joan of Arc tutorial, ikke sant? 6376005[/snapback] Jepp, det var den det startet med... Slik så hun ut da: http://img.photobucket.com/albums/v723/Bi9...R/WIPbody_1.png Her er et tidlig utkast til hår... Ser ut som et dødt dyr, men det er vanskelig å kontrollere hvor håret skal peke. Ihvertfall hvis det skal se noenlunde realistisk ut... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Du glemte bildet med hår... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) ser veldig bra ut. ps. bildet kommer ikke bare fordi du skriver det Endret 25. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Volant Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Haha, sorry, det var seint... Her er hun med noe som ligner hår, pluss mer hudlignende farge og undertøy.. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 fjern undertøyet da neida. Ser veldig bra ut. Har du brukt lang tid? Lenke til kommentar
Volant Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Har brukt noen måneder, men har jobbet i rykk og napp. Det gikk fort i starten, helt til jeg kom til litt over midjen.. Lang pause der, før jeg begynte igjen. Siden har jeg for det meste gjort justeringer. Tror jeg skal begynne på hendene nå snart, men jeg gruer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå