Gå til innhold

Skatteetatens logo er irriterende!

Gjest Slettet+8745264

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ltt irriterende den logoen ja. Jeg har hørt at kommunen min har 200 k i gjeld elns :dribble:

6387682[/snapback]

Pøh, det er vel ingenting. Kommunen vår har et akkumulert underskudd på 150 mill :tease:

Just for the record, den er AP(e)-styrt.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Den logoen er utrolig provoserende! Den arrogransen som gjenspeiles der er jo til å ta og føle på.

"Vi tar så mye skatt vi bare vil fra deg, og det er ingenting du kan gjøre med det....."

6391466[/snapback]

Jeg håper du var ironisk, for det der var noe av det idiot... unnskyld, det mest fasinerende jeg har lest i dag.

Du snakker om arroganse? :!:

Du står fritt til å utvandre, jeg skal ikke stoppe deg, og det finnes nok av partier du kan stemme på hvis du ønsker amerikanske tilstander.

Lenke til kommentar
"Amerikanske tilstander" er da slettes intet skjellsord hva angår skatt.

6391655[/snapback]

Jeg har ingen problemer med folk som ønsker mindre skatt, jeg har problemer med folk som tror at skattenivået er bestemt av grådige politikere som ønsker å skape misnøye og plage "mannen i gata".

Lenke til kommentar
Vi må rett og slett avvikle velferdsstaten. Eventuelt finansiere den med avgifter som går på bruk. Hvorfor skal den single investoren betale for skolegangen din? Innfør heller en avgift for skolebarn. Langt mer rettferdig.

6391684[/snapback]

Som sagt, jeg har ikke problemer med ditt syn på skattesystemet selv om jeg er helt uenig, men jeg tror vi bør avslutte denne diskusjonen før den seiler off-topic.

Når det gjelder logoen så er jeg enig i at den kan være litt provoserende, det er nok av folk som har et anstrengt forhold til dette direktoratet fra før. Mora mi jobber på likningskontoret, og det er helt fasinerende å høre hvordan enkelte folk oppfører seg mot de som jobber der. Det blir som å skjelle ut kassadama på rema fordi matmomsen er satt opp.

Personlig så gidder jeg ikke bruke energi på å irritere meg over logoen til statlige foretak, men her gir de jo muligheten for de som liker slikt.

Forslag til ny logo:

post-40214-1151402757_thumb.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...