[-GoMp-] Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg har et problem, jeg får ikke installert Asus Update på mitt Asus A8N SLI Deluxe hovedkort. Aner ikke hvorfor. Hjelper ikke å formatere. Nyeste BIOS(som ble flasha av komplett da jeg reklamerte pga et problem), hjelper heller ikke. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få driveren til å skjønne at det ER et Asus hovedkort? Legger ved to bilder.. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Laste ned siste versjon av Asus Update og prøve igjen. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Been there, done that, same sh**. Endret 24. juni 2006 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kan brannmur finne på noe her tror du? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 ...Tror jeg? Prøvde å slå den av nå, uten at det hjalp.. =( Syns det er vittig at man ikke skal få installert et AsusUpdate program på et Asus hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå