TOO TRILL Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Dirty Sanchez er mer groteskt enn Jackass. De gjør så mye mer dummere ting i DS enn i Jackass. De viser for mye nakenhet, har mye mer farligere stunts som egentlig ikke er morsomme og DS gjengen behandler hverandre ikke pent. I Jackass så er det så mye mer uskyldigere stunts og sånt. Er litt vanskelig å forklare, men noen skjønner vel tegninga. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Skal nok se den, men Jackass blir så nedtur etter å ha sett Steve-O sine filmer Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Skal nok se den, men Jackass blir så nedtur etter å ha sett Steve-O sine filmer 6410216[/snapback] så dårlige var de ikke Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Skal nok se den, men Jackass blir så nedtur etter å ha sett Steve-O sine filmer 6410216[/snapback] så dårlige var de ikke 6414531[/snapback] Jo for meg blei det sånn..syns SteveO drar det så mye lenger...greit nok , Jackass crewet har en del lættis stunt..men SteveO filmene er kulere IMO Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kommer til å sette denne på ønskelisten ja Birger Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Så Jackass number two på kino just Den va konge! Særlig når Wee Man ble lurt til å tro at han fyren kastet kort på rompa hans "it's a machine!" :!: Jackass er genialt Dirty Sanchez åsså Og noe som hvertfall er genialt er The Dudesons De er finske, og minst like morsomme som Jackass Og mye galere Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Så den nylig jeg og. Veldig morsom! :!: Likte spesielt tryllekunstneren som fikk wee-man til å "forsvinne" ved å la en 300kg++ dame kaste seg oppå han. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Så den nylig jeg og. Veldig morsom! :!: Likte spesielt tryllekunstneren som fikk wee-man til å "forsvinne" ved å la en 300kg++ dame kaste seg oppå han. 7268393[/snapback] Og på slutten i rulleteksten når han svære mannen legger seg oppå Endret 12. november 2006 av Ca11e Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Bare jeg som synes at DS gruser Jackass? Sier ikke at Jackass ikke er morsomt, men Dirty Sanchez.. Er villt!! Mange sier nok litt for villt, det er jeg enig i, men jeg synes det er så hysterisk morsomt Det beste måtte være da de hadde sånne krokekaktuser, jo lengre inn du stakk dem, jo vanskeligere ble det å få dem ut.. Resten er histore Men Jackass number 2 skal jeg se Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Så Jackass number two på kino just Den va konge! Særlig når Wee Man ble lurt til å tro at han fyren kastet kort på rompa hans "it's a machine!" :!: Jackass er genialt Dirty Sanchez åsså Og noe som hvertfall er genialt er The Dudesons De er finske, og minst like morsomme som Jackass Og mye galere 7267388[/snapback] Off-Topic: Du har nå offisielt rekorden for flest smilyer i en post. Gratulerer. On-Topic: Jackass > Dirth Sanchez. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jackass er konge! Synes 2ern var dritartig.. ^^ Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 2'ern var artig den. men jackass blir bare barnemat i forhold til våre finske venner : The dudesons den må ses av alle jackass intreserte Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 2'ern var artig den. men jackass blir bare barnemat i forhold tilvåre finske venner : The dudesons den må ses av alle jackass intreserte 7271061[/snapback] Hel enig The dudesons er konge Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jackass er genialt. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå