M-J Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 http://www.jackassmovie.com/ noen flere en meg som gleder seg Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ligger i "kommende kinofilmer"-tråden her Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg gleder meg hvertfall, har savnet Jackass, den tiden det har vært borte. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Gleder meg til å se de nye tåpelige stuntene deres. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 underholdende å se på. men liker Dirty Sanchez bedre, er britisk jackass kan man si. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kan bli morsomt. Men de begynner vel å gå tom for stunts og gimmicks snart? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 tror mange som så nummer 1 har vokst fra det når nummer 2 kommer. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg gleder meg. Synes alltid det er morsomt. Skadefryyyd. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Dirty Sanchez syntes jeg egentlig ikke noe om! det er faktisk tippa over grensen av hva som er moro og bare teit og ekkelt. Dirty Sanchez kan skrike mens de stifter fast hånda til bordet osv. og drikke øl fra hverandres romper. syntes ikke det er veldig feslig egentlig. men jackass derimot det er kremhumor Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg må bare innrømme det. Jeg gleder meg faktisk til "number 2". Tror den blir helt konge Bare av det lille traileren viste meg, dro jeg på smilebåndet. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Gleder meg, men kan ikke skjønne at de ikke går tom for stunts snart Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg har hørt at weeman er død jeg at han druknet i et vaskemaskinstunt, men tror ikke dette er helt sant fordi jeg søkte litt på google nå og fant 10 forskjellige stunt han hadde "død" på. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Syntes Jackass er morsomt, og gleder meg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Dirty Sanchez syntes jeg egentlig ikke noe om! det er faktisk tippa over grensen av hva som er moro og bare teit og ekkelt. Dirty Sanchez kan skrike mens de stifter fast hånda til bordet osv. og drikke øl fra hverandres romper. syntes ikke det er veldig feslig egentlig. men jackass derimot det er kremhumor 6378592[/snapback] Må si meg enig i det. Jackass er faktisk den skadefrydserien med mest stil. Den nye filmen skal nok sees uansett hvordan kritikker den får. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Dirty Sanchez syntes jeg egentlig ikke noe om! det er faktisk tippa over grensen av hva som er moro og bare teit og ekkelt. Dirty Sanchez kan skrike mens de stifter fast hånda til bordet osv. og drikke øl fra hverandres romper. syntes ikke det er veldig feslig egentlig. men jackass derimot det er kremhumor 6378592[/snapback] Må si meg enig i det. Jackass er faktisk den skadefrydserien med mest stil. Den nye filmen skal nok sees uansett hvordan kritikker den får. 6382388[/snapback] Ja 1'ern fikk 1 av mange. Men det hindret ikke meg og en del kamerater fra å le av en god del innslag. Synes det var en ganske morsom film. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg syns det meste var teit, liker bedre programmer som vivala bam. Blir for mye av det gode i jackass. De har jo noen gullkorn ja Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jackass ruler sånn er det bare.alle de domme stuntene gleder meg sykt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jackass er omba! Har ledd mye av de gutta altså Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg er enig med dem som mener at Dirty Sanchez er en serie som har "tippet over". Jeg like den forrige Jackass-filmen godt fordi det var et jevnt over underholdende nivå på stuntene i motsetning til serien hvor det er 50/50 med morsomme og mindre morsomme ting. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har hørt at weeman er død jeg at han druknet i et vaskemaskinstunt, men tror ikke dette er helt sant fordi jeg søkte litt på google nå og fant 10 forskjellige stunt han hadde "død" på. 6379541[/snapback] Hørte han skulle kjøre ned et grustak i en handlevogn^^ bare tull alt samma, han lever i beste velgående (så vidt jeg vet, leser vg.no hver dag, har ikke stått noe der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå