Gå til innhold

jackass number 2!

M-J

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dirty Sanchez syntes jeg egentlig ikke noe om! det er faktisk tippa over grensen av hva som er moro og bare teit og ekkelt. Dirty Sanchez kan skrike mens de stifter fast hånda til bordet osv. og drikke øl fra hverandres romper. syntes ikke det er veldig feslig egentlig. men jackass derimot det er kremhumor

Lenke til kommentar
Dirty Sanchez syntes jeg egentlig ikke noe om! det er faktisk tippa over grensen av hva som er moro og bare teit og ekkelt. Dirty Sanchez kan skrike mens de stifter fast hånda til bordet osv. og drikke øl fra hverandres romper. syntes ikke det er veldig feslig egentlig. men jackass derimot det er kremhumor

6378592[/snapback]

Må si meg enig i det. Jackass er faktisk den skadefrydserien med mest stil.

Den nye filmen skal nok sees uansett hvordan kritikker den får.

Lenke til kommentar

6378592[/snapback]

Må si meg enig i det. Jackass er faktisk den skadefrydserien med mest stil.

Den nye filmen skal nok sees uansett hvordan kritikker den får.

6382388[/snapback]

Ja 1'ern fikk 1 av mange. Men det hindret ikke meg og en del kamerater fra å le av en god del innslag. Synes det var en ganske morsom film.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med dem som mener at Dirty Sanchez er en serie som har "tippet over". Jeg like den forrige Jackass-filmen godt fordi det var et jevnt over underholdende nivå på stuntene i motsetning til serien hvor det er 50/50 med morsomme og mindre morsomme ting.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at weeman er død jeg :( at han druknet i et vaskemaskinstunt, men tror ikke dette er helt sant fordi jeg søkte litt på google nå og fant 10 forskjellige stunt han hadde "død" på.

6379541[/snapback]

Hørte han skulle kjøre ned et grustak i en handlevogn^^

bare tull alt samma, han lever i beste velgående (så vidt jeg vet, leser vg.no hver dag, har ikke stått noe der)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...