Shaetano Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har problemer med og kjøre minnet i 333mhz, funker helt fint i 266 men over det bare rebooter den eller har no feil med noen filer rett etter oppstart.. bruker win2k. Har ikke noe peil på innstillingene i bios, søkte litt på forumet og prøvde og kjøre 266 2-2-2-5 og det funker fint ingen problemer :smile: men veit ikke hvilke innstillinger jeg skal prøve på 333mhz for og få det til og funke? hva skal jeg begynne på og hvilke skal justeres først etc.? har oppgradert til siste bios (1005) Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 ingen som har noen forslag?? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 du må låse opp cpu, stille ned multiplier, stille opp fsb til 166, og divideren kicker inn. Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 tenkte jeg skulle få minnet opp i riktig hastighet før jeg gjorde noe med cpu, skal ikke overklokke systemet, iallefall ikke med det første :smile: Har du noen flere forslag? har ikke no peil på innstillinger i bios og det står ikke noe i user guiden som fulgte med kortet, har visst bare "uoffisiel" støtte for pc2700 ram Lenke til kommentar
mort603 Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er det NTOSKRNL.EXE du mangler når du prøver å starte w2k? (Been there, done that! :smile: ) Boot fra w2kcd'en og kjør repair. I morges måtte jeg gå fra pc'en min med samme forb... feilen. Etter at jeg hadde rota med FSB hastigheten etc. Moral!!!: IF IT WORKS, DON'T FIX IT!!! Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 har den ram´en og den må kjøres i 3-3-3 på 166 for og funke uten feil Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Var mest feil med filen ole32.dll, pluss en del andre som det kom blåskjerm av. Dette ble bra etter at jeg oppdaterte bios og skrudde minnet på 266, har ikke hatt noen problemer etter det :smile: Går litt tregere men har litt bedre grafikk med onboard skjermkortet som nå funker :smile: Sjekka i biosen om jeg kunne sette minnet på 3-3-3 men det høyeste jeg kunne sette det på var 2,5-3-3-8.. Vil det funke bra tror du hvis jeg setter den på 2,5-3-3-5? Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 tja det er jo bare og prøve:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå