PriMadonna Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny mobil telefon. Den jeg har nå er Samsung E700. Liker veldig godt Samsung, men kan også prøve andre varianter. Liker å ha en mobil som ikke absolutt alle andre har, men som også er kul og har et sprekt eller elegant design. Jeg har sett på Samsung E900 og Samsung I310. E900 har et bedre kamera enn I310, mens I310 har 8gb lagringsplass, noe jeg setter høyt på lista. Men det jeg savner på begge to er at ingen av dem har 3G. Ellers hadde en av de vært helt perfekte! Noen som kunne gi meg noen forslag? Jeg har disse kriteriene: - 3G - Bra kamera (helst 2mp eller mer) - Stort minne (slik at jeg kan høre på musikk etc.) - Blåtann - Infrarød - Ikke for stor - Kult eller elegant design - helst en som ikke alle andre har Håper noen kan komme med forslag, blir meget takknemlig for alle forslag som kommer inn Vennlig hilsen Erika Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hva med den Samsung Z710i som kommer snart? Utrolig fin telefon! Sjekk her: http://images.1p2p3p.com/writing/images1/h...H-A990-24-1.jpg Lenke til kommentar
PriMadonna Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Hva med den Samsung Z710i som kommer snart? Utrolig fin telefon! Sjekk her: http://images.1p2p3p.com/writing/images1/h...H-A990-24-1.jpg 6375661[/snapback] Takk, for et glimredne forslag den hadde jeg ikke tenk på engan, men når jeg leste hva den kunne tilby, ble jeg positivt overrasket Thanks Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny mobil telefon. Den jeg har nå er Samsung E700. Liker veldig godt Samsung, men kan også prøve andre varianter. Liker å ha en mobil som ikke absolutt alle andre har, men som også er kul og har et sprekt eller elegant design. Jeg har sett på Samsung E900 og Samsung I310. E900 har et bedre kamera enn I310, mens I310 har 8gb lagringsplass, noe jeg setter høyt på lista. Men det jeg savner på begge to er at ingen av dem har 3G. Ellers hadde en av de vært helt perfekte! Noen som kunne gi meg noen forslag? Jeg har disse kriteriene: - 3G - Bra kamera (helst 2mp eller mer) - Stort minne (slik at jeg kan høre på musikk etc.) - Blåtann - Infrarød - Ikke for stor - Kult eller elegant design - helst en som ikke alle andre har Håper noen kan komme med forslag, blir meget takknemlig for alle forslag som kommer inn Vennlig hilsen Erika 6375392[/snapback] dennne er bra og en mobil ikke de fleste har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå