3000 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 nokia 8910 og 8850- skikkelige stillige mobiler. spesielt 8910 har eg lyst på. 6375285[/snapback] Jeg kjøpte meg et strøkent eksemplar av Nokia 8910 da jeg var i Krakow, Polen. Det interessante var at selgeren, som forøvrig var veldig ustø i engelsk, fortalte meg at han hadde tatt den i innbytte fra en turist. Til min store overraskelse hadde den mulighet for å velge norsk i menyene og dermed norsk T9! Betalte litt over 700 kroner for den, og den er i dag blitt "bil-telefonen" min ved at den er koblet til gps'en gjennom bluetooth og den fungerer strålende som reservemobil sammen med tvillingsim. Kvalitetsfølelsen er skyhøy, selv om den er teknisk utdatert.. 6396455[/snapback] heldige menneske:p party mobil/ dress-finere anledning/ brife mobil er det eg vil ha en 8910 til. synd man må på ebay eller noe sånt for å skaffe seg denne nå.. stoler ikke helt på di der sidene, folk som vil lure deg der Lenke til kommentar
Svimen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 hmmm, Nokia 2110, så kan orginale handsfree'en i bilen virke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå