Gå til innhold

Hvilken gamle/utdaterte mobiler har du lyst på?

Anbefalte innlegg

kom igjen det må da være noen andre der ute som har lyst på en mob som ikke lenger selges :!:

det er 3 "gamle" mobiler eg vil ha:

*nokia 7650- den er svær og tung, men eg digger designet på den har virkelig lyst på et prikfritt eksemplar.

nokia 8910 og 8850- skikkelige stillige mobiler. spesielt 8910 har eg lyst på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av de mobilene jeg har hatt savner jeg vel Nokia 8310, 7610 og SonyEricsson T600 mest.

8310 - liten og nydelig :)

T600 - liten og nydelig igjen..

7610 - telefonen jeg har hatt lengst som lagde hull i bukselummene mine til slutt.. utrolig bra telefon, og synd at oppfølgeren ikke er moderne på teknologi som 7610 var når den kom.

Lenke til kommentar
Det være være Sony Ericsson T68i med communicam plugget i.

6375728[/snapback]

Henger meg på der.

jeg ville hatt en av de første mobilene som veide 10-20kg :p

eller en av disse old_cellphone.jpg

:)

6379991[/snapback]

Vil ha den også. Det bilde der er faktisk fra verdens første mobiltelefon. Motorola Dyna Tac. Dr Martin Cooper som holder den. Det er gud!

I tillegg vil jeg har Nokia Talkman, Cityman, 1011, 9000i og 7650. Sony Ericsson T68, T68i, Ericsson T66 og en haug til som jeg ikke kommer på nå.

Hvis dere veldig gjerne vil ha mobiltelefonene dre ønsker, så husk at eBay eksisterer! :)

Lenke til kommentar

6150_mainpage_s1.jpg

Nokia 6150! Beste og mest slitesterke telefonen jeg noen gang har hatt i tillegg til å være, den gang, noe av det mest avanserte du fikk tak i.

Har en litt artig historie som også kan bevitne om hvor glad jeg etterhvert blei i den telefonen. Den gangen jobba jeg som klargjører på et bilverksted. Hadde da på meg kjeledress med to brystlommer. Sigarettene i den ene, telefonen i den andre. En dag jeg bøyde meg ned etter vaskebøtta datt sigarettene ut, traff kanten av bøtta og landa på gulvet. "Puh.." tenkte jeg "enda godt dem ikke blei våte", så da jeg strakk meg dem ekstra 25 cm ned for å plukke sigarettene opp sa det "plupp" og der lå telefonen min å duppa i bøtta istedet.

Etter demontering og en dags tørking virka den igjen. Kan også nevne at telefonen mer eller mindre ufrivillig også har blitt bada i øl! Like god enda faktisk.

erga318.jpg

Enten denne, eller hvis noen husker den eldgamle Ericsson 318? Ettersom jeg husker så var vel det en av dem første "lommevennlige" mobiltelefonene som kom. Disse er jeg hellig overbevist var laga av titan! Antenna knakk i eninga og batteriet datt av, men slutte å virke gjorde den aldri.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

nokia 8910 og 8850- skikkelige stillige mobiler. spesielt 8910 har eg lyst på.

6375285[/snapback]

Jeg kjøpte meg et strøkent eksemplar av Nokia 8910 da jeg var i Krakow, Polen. Det interessante var at selgeren, som forøvrig var veldig ustø i engelsk, fortalte meg at han hadde tatt den i innbytte fra en turist. Til min store overraskelse hadde den mulighet for å velge norsk i menyene og dermed norsk T9!

Betalte litt over 700 kroner for den, og den er i dag blitt "bil-telefonen" min ved at den er koblet til gps'en gjennom bluetooth og den fungerer strålende som reservemobil sammen med tvillingsim.

Kvalitetsfølelsen er skyhøy, selv om den er teknisk utdatert.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...