Gå til innhold

Hva er galt med Tevez?

Ksungam

Anbefalte innlegg

CarlosTevez_ad_e.jpg

Hva er det fæle utslettet på halsen han har? Og de svarte tennene? Han er jo motbydelig, jeg ville ikke spilt fotball mot han.

Noen som vet hvorfor han ser ut som han gjør, og hvorfor han ikke har fått fjernet det? Med alle de pengene han tjener som proff-spiller burde han da ha råd til tannlege og salve til huden?

Beklager denne teite tråden, men dette er noe jeg faktisk lurer på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det fæle utslettet på halsen han har? Og de svarte tennene? Han er jo motbydelig, jeg ville ikke spilt fotball mot han.

Tviler på at han ville spilt mot deg heller..

Hvorfor bryr du deg? La han få være som han selv vil være. Er ikke alle som vil bruke penger på skjønnhetspleie, selv om de har mye.

Endret av pavlion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tviler på at han ville spilt mot deg heller..

Hvorfor bryr du deg? La han få være som han selv vil være. Er ikke alle som vil bruke penger på skjønnhetspleie, selv om de har mye.

6375479[/snapback]

Han bryr seg fordi han er nysgjerrig, akkurat som meg. Handler ikke om å bruke penger på skjønnhetspleie, men å ta seg noenlunde bra ut når man er et ikon og blir eksponert for store deler av verden. Han kan jo ikke være helt fornøyd med hvordan han ser ut.

Lenke til kommentar

6375283[/snapback]

Jeg lurer på hvor mye IQ du faktisk har etter den uttalelsen der, jeg ble kvalm her, og det av deg.

Ulykker kan skje alle, slik som Tevez, og hvem bryr seg egentlig om han er stygg eller ikke, han er en jævli god spiller.

Lenke til kommentar

6375283[/snapback]

Jeg lurer på hvor mye IQ du faktisk har etter den uttalelsen der, jeg ble kvalm her, og det av deg.

Ulykker kan skje alle, slik som Tevez, og hvem bryr seg egentlig om han er stygg eller ikke, han er en jævli god spiller.

6377690[/snapback]

Hva har IQ med uttalelsen min å gjøre? Det finnes faktisk folk som er redde for ting som edderkopper, spytt og blod, og jeg synes Tevez er avstøtende og ikke en mann jeg ville hatt kroppskontakt med. Sånn er det bare, og det er ikke noe jeg kan noe for. At han ikke vil ta en lang pause fra fotballen for å fikse huden kan jeg skjønne, men tennene kan da umulig være et så stort problem? Bytt dem ut med noen av porselen...

Etter karrieren hans er over, ville jeg vurdert å fikse huden og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...