Erelend Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei... jeg har et ATI radeon 9550 256 mb skjermkort.... hele tiden når jeg spiller etter ca 30 min blir skjeremen svart og kommer tilbake etter 5-10 sek (av og til kommer det ikke tilbake engang) og når jeg går ut av spillet er skjeroppløsningen blitt tilbakestilt til 1024x768 hva kan være problemet... Omega 3.8.221 ikke overklokket dette skjer i gta:sa, halflife og gudfaren (men ikke i minsveiper ) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 har du sjekket etter støv på kløleren/vifta og om vifta går rundt? og det er den på skjermkortet, kan være vanskelig å se for de som er ukjente inni en datamaskin, er ikke den du ser når du åpner pc'n, men er på undersiden av det kortet hvor skjermkabelen er koblet til. si ifra om det hjalp Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Det var nesten ikke støv i maskinen! Og på grafikkkortet var det heller ingen vifte bare masse metalldingser som stod ut i en firkant (sikert en form for kjøleribbe(minste jeg har sett ))har underklokket kortet nå til 230mhz og 186 på memory speeed (tidligere 250 og 196 ) Endret 25. juni 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå