above Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei Skal til syden på mandag og vil gjerne ha med meg mp3-spilleren min.. Problemet er at det idiotisk nok bare følger med usb-lader som går i pcn Derfor lurer jeg på om det finnes en vanlig lader til disse mp3-spillerene? Håper på raskt svar! Takk på forhånd Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det enkleste er vel å kjøpe en veggadapter som har en USB-plugg. Slik kan du lade MP3-spiller via datakabelen i vegguttaket. Jeg har kun sett slike hos en nettbutikk i USA, og da tar det noen dager å få de, men Clash Ohlson eller Bitema kan være verdt et forsøk. Er du fingernem, kan du kanskje forsøke å ordne det selv, men jeg er ikke sikker på om det er særlig lurt. Lenke til kommentar
above Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Ja, skulle hatt en slik USB kabel som går inn i stikkontakten. Er vel ingen mulighet at det kan skaffet? Syntes dog det er idioti å ikke lage slike ladere til disse... er vel ikke noe mulighet å få skaffet dette før jeg reiser på mandag, men.. er jo ikke lenge batteriet varer heller.. rundt 6 timer.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Er jo mulig at du finner en slik i butikkene nedi Spania, en jeg kjenner kjøpte en iPod og en slik i et eller annet feriemål. Og jeg er enig i at det er dumt det ikke følger med lader, det er ikke akkurat dyrt, og en av grunnene til at jeg valgte Vision:M istedet for en iPod. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Er det noe sånt som dette du er ute etter: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315849 Lenke til kommentar
above Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Er det noe sånt som dette du er ute etter: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315849 6376374[/snapback] Se deeer ja.. er vel en slik jeg trenger?! Bare til å kople usbn fra mp3`n inn der da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå