Propofol Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Mye bra.. mye bra. Har faktisk gjort 14 av de tingene som står her.. venter på mere kontruktivt! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Heh, trost er det ikke jakttid på tror jeg (hvis det er feil, ikke skyt meg) Du kan jo prøve det Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Da må jeg nok skyte deg.. Trost har nok jakttidtidsramme fra 10.8 - 31.1, så med mindre du har jakttillatelse, jaktkort osv., må du nok finne noe annet å skyte på, hvis du følger reglene vel å merke. legg marke til at det kun er rødvingetrost, og gråtrost, som kan jaktes på. Hilsen regelbevisst drapsmann(jeger)... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Heh, mente trost var det eneste det ikke var jakttid på jeg. Jaja, da kan du ikke skyte på den da (enda^^) Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Please ikke skyt på fugler med luftgevær, det går sjeldent bra - for fuglen! Hvis dere absolutt må kverke fugler og ikke har egnet våpen eller lisens kan dere få knerte noen høner med øks hos oss, de løper rundt uten hode etterpå - noen synes det er grassalt morsomt! :!: Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hvis det er skjærer du mener så er det ikke lov. Det er ikke lov å skyte noe levende med luftgevær. Kanskje bortsett fra padder, insekter og skadedyr som mus og rotter. Skjærer er det lov å skyte..det vet jeg.. For en del år siden var jeg med å skyte mink med hagle..det var ganske gøy..Tror ikke det er lov lenger..Ikke helt sikker... Selvsagt så kan du ikke bare skadeskyt skjærene du må ta livet av de..break neck 6386697[/snapback] Men fortsatt innefor jaktsesong og med hagle! Lenke til kommentar
Ole_Tobias Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Slettet innlegg som går på dyremishandling samt kommentarer rundt dette. Ikke kom med poster hvor skyting på dyr foreslås. Takk. Snorre 6376692[/snapback] er det ulovlig å foreslå kråker, da? DET er skøy! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Please ikke skyt på fugler med luftgevær, det går sjeldent bra - for fuglen! Hvis dere absolutt må kverke fugler og ikke har egnet våpen eller lisens kan dere få knerte noen høner med øks hos oss, de løper rundt uten hode etterpå - noen synes det er grassalt morsomt! :!: 6561232[/snapback] Ååh! Kan jeg få prøve? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) En stor melon! Vannmelon Innbiller meg at det kan være gøy Selv har jeg bare skutt på en boks en gang... Edit: Og blink Endret 22. september 2006 av Sluven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå