Gå til innhold

Morsomme ting å skyte på?

Propofol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må jeg nok skyte deg.. Trost har nok jakttidtidsramme fra 10.8 - 31.1, så med mindre du har jakttillatelse, jaktkort osv., må du nok finne noe annet å skyte på, hvis du følger reglene vel å merke. legg marke til at det kun er rødvingetrost, og gråtrost, som kan jaktes på.

Hilsen regelbevisst drapsmann(jeger)...

Lenke til kommentar

Please ikke skyt på fugler med luftgevær, det går sjeldent bra - for fuglen! :p

Hvis dere absolutt må kverke fugler og ikke har egnet våpen eller lisens kan dere få knerte noen høner med øks hos oss, de løper rundt uten hode etterpå - noen synes det er grassalt morsomt! :roll: :!:

Lenke til kommentar
Hvis det er skjærer du mener så er det ikke lov. Det er ikke lov å skyte noe levende med luftgevær. Kanskje bortsett fra padder, insekter og skadedyr som mus og rotter.

Skjærer er det lov å skyte..det vet jeg..

For en del år siden var jeg med å skyte mink med hagle..det var ganske gøy..Tror ikke det er lov lenger..Ikke helt sikker...

Selvsagt så kan du ikke bare skadeskyt skjærene du må ta livet av de..break neck

6386697[/snapback]

Men fortsatt innefor jaktsesong og med hagle!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Please ikke skyt på fugler med luftgevær, det går sjeldent bra - for fuglen! :p

Hvis dere absolutt må kverke fugler og ikke har egnet våpen eller lisens kan dere få knerte noen høner med øks hos oss, de løper rundt uten hode etterpå - noen synes det er grassalt morsomt!  :roll:  :!:

6561232[/snapback]

Ååh! Kan jeg få prøve? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...