Gå til innhold

Morsomme ting å skyte på?

Propofol

Anbefalte innlegg

Du kan skyte på Tjærer..Det er lov....er nok av de..hehe

6384465[/snapback]

Hvis det er skjærer du mener så er det ikke lov. Det er ikke lov å skyte noe levende med luftgevær. Kanskje bortsett fra padder, insekter og skadedyr som mus og rotter. :p

Et luftgevær av noenlunde normal kraft burde da fint klare å penetrere en negl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan skyte på Tjærer..Det er lov....er nok av de..hehe

6384465[/snapback]

Hvis det er skjærer du mener så er det ikke lov. Det er ikke lov å skyte noe levende med luftgevær. Kanskje bortsett fra padder, insekter og skadedyr som mus og rotter. :p

Et luftgevær av noenlunde normal kraft burde da fint klare å penetrere en negl.

6384915[/snapback]

er vel heller ikke lov å pine padder,insekter og mus og rotter vel!:.::::::.........::.

Lenke til kommentar
Hvis det er skjærer du mener så er det ikke lov. Det er ikke lov å skyte noe levende med luftgevær. Kanskje bortsett fra padder, insekter og skadedyr som mus og rotter.

Skjærer er det lov å skyte..det vet jeg..

For en del år siden var jeg med å skyte mink med hagle..det var ganske gøy..Tror ikke det er lov lenger..Ikke helt sikker...

Selvsagt så kan du ikke bare skadeskyt skjærene du må ta livet av de..break neck

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Å skyte på dyr eller mennesker med luftvåpen er idiotisk og ulovlig. Folk er redde nok som det er for våpen i det norske samfunn, ikke gi myndighetene enda en anledning til å forby alt som er av våpen.

Å skyte en skjære eller et annet vilt kan kun gjøres med avlagt jegerprøve, tilstrekkelig skytevåpen og i den aktuelle jakttiden. Alt dette finner dere i våpenloven og viltloven.

Lenke til kommentar

Skyte på dyr som fugler fordi du ikke har noe annet og skyte er bare idiotisk. Var sånt som var fett når du var 10år og fikk låne luftgæveret til storebror eller fetter osv. Lag deg noen blinker eller noe du kan skyte på som ikke dæver. Lag en pappfigur av en politimann?

Lenke til kommentar
Lag en pappfigur av en politimann?

6387269[/snapback]

beste forslaget så langt.

187 on a undacova cop!

6387280[/snapback]

Hehe på den måten om du har noe uoppgjort med poliet(av hvilken som helst grunn) får du ut din frustrasjon på denne måten :)

Lenke til kommentar

LOOOOL!

dere er så kjedelige. jeg bruker å skyte fugler med hagle. pappa synes det er gøy. hehehe.. nor på landet så ;)

er gøy å skyte store og små fugler. ta krpka, måse, og skjura. de er helt for jævlig. ta dem xD hehe

Lenke til kommentar
LOOOOL!

dere er så kjedelige. jeg bruker å skyte fugler med hagle. pappa synes det er gøy. hehehe.. nor på landet så ;)

er gøy å skyte store og små fugler. ta krpka, måse, og skjura. de er helt for jævlig. ta dem xD hehe

6387368[/snapback]

folk som sier og jeg siterer

LOOOOL!
, burde ikke få lov til å holde i skytevåpen irl.
Lenke til kommentar
Jeg har skaffet meg et fett hatsan luftgevær (desverre ikke noen jaktrifle) og jeg lurer på om det er noen som vet om noe morsomt å skyte på?

6375014[/snapback]

Klokka 2 på natta stikker du huet og geværet ut av ruta og knerter naboens soveromsvindu :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...