sedsberg Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du kan skyte på Tjærer..Det er lov....er nok av de..hehe 6384465[/snapback] Hvis det er skjærer du mener så er det ikke lov. Det er ikke lov å skyte noe levende med luftgevær. Kanskje bortsett fra padder, insekter og skadedyr som mus og rotter. Et luftgevær av noenlunde normal kraft burde da fint klare å penetrere en negl. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kanskje det ikke hadde normal kraft da. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du kan skyte på Tjærer..Det er lov....er nok av de..hehe 6384465[/snapback] Hvis det er skjærer du mener så er det ikke lov. Det er ikke lov å skyte noe levende med luftgevær. Kanskje bortsett fra padder, insekter og skadedyr som mus og rotter. Et luftgevær av noenlunde normal kraft burde da fint klare å penetrere en negl. 6384915[/snapback] er vel heller ikke lov å pine padder,insekter og mus og rotter vel!:.::::::.........::. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 På rompa te kompisen din, kan være gøy.. Bare husk å få med det på video! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Eller tåneglen til en kompis Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Hvis det er skjærer du mener så er det ikke lov. Det er ikke lov å skyte noe levende med luftgevær. Kanskje bortsett fra padder, insekter og skadedyr som mus og rotter. Skjærer er det lov å skyte..det vet jeg.. For en del år siden var jeg med å skyte mink med hagle..det var ganske gøy..Tror ikke det er lov lenger..Ikke helt sikker... Selvsagt så kan du ikke bare skadeskyt skjærene du må ta livet av de..break neck Endret 26. juni 2006 av Scortech Lenke til kommentar
thelea Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Å skyte på dyr eller mennesker med luftvåpen er idiotisk og ulovlig. Folk er redde nok som det er for våpen i det norske samfunn, ikke gi myndighetene enda en anledning til å forby alt som er av våpen. Å skyte en skjære eller et annet vilt kan kun gjøres med avlagt jegerprøve, tilstrekkelig skytevåpen og i den aktuelle jakttiden. Alt dette finner dere i våpenloven og viltloven. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Noe sier meg at de fleste HW.no brukere burde holde seg langt unna alt som heter våpen. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Skyte på dyr som fugler fordi du ikke har noe annet og skyte er bare idiotisk. Var sånt som var fett når du var 10år og fikk låne luftgæveret til storebror eller fetter osv. Lag deg noen blinker eller noe du kan skyte på som ikke dæver. Lag en pappfigur av en politimann? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Lag en pappfigur av en politimann? 6387269[/snapback] beste forslaget så langt. 187 on a undacova cop! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Lag en pappfigur av en politimann? 6387269[/snapback] beste forslaget så langt. 187 on a undacova cop! 6387280[/snapback] Hehe på den måten om du har noe uoppgjort med poliet(av hvilken som helst grunn) får du ut din frustrasjon på denne måten Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ikkje skyt på utelampane til naboen. Er faktisk skremmande lett å treffe dei. Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 LOOOOL! dere er så kjedelige. jeg bruker å skyte fugler med hagle. pappa synes det er gøy. hehehe.. nor på landet så er gøy å skyte store og små fugler. ta krpka, måse, og skjura. de er helt for jævlig. ta dem xD hehe Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 LOOOOL! dere er så kjedelige. jeg bruker å skyte fugler med hagle. pappa synes det er gøy. hehehe.. nor på landet så er gøy å skyte store og små fugler. ta krpka, måse, og skjura. de er helt for jævlig. ta dem xD hehe 6387368[/snapback] folk som sier og jeg siterer LOOOOL!, burde ikke få lov til å holde i skytevåpen irl. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Folk som sier LOOOOL! Burde lære seg hva forkortelsen betyr. Laughing out out out out out loud. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 LOL (laugh of lose(som en på humor-forumet trodde det var (no offence))) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Lag Pappfigur av alle politikerne i full størrelse og begynn å skyt.hehe.LOL Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg har skaffet meg et fett hatsan luftgevær (desverre ikke noen jaktrifle) og jeg lurer på om det er noen som vet om noe morsomt å skyte på? 6375014[/snapback] Klokka 2 på natta stikker du huet og geværet ut av ruta og knerter naboens soveromsvindu Lenke til kommentar
Ole_Tobias Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er ganske artig å skyte en random forbipaserende i leggen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå