Gå til innhold

Morsomme ting å skyte på?

Propofol

Anbefalte innlegg

Slettet innlegg som går på dyremishandling samt kommentarer rundt dette. Ikke kom med poster hvor skyting på dyr foreslås. Takk.

Snorre :)

6376692[/snapback]

Det er faktisk lovlig å skyte kråke da... staten betaler penger for de.

BTW, skyt på cd-plater ;)

6377072[/snapback]

Ja, men da med hagle, og ikke luftgevær. Luftgevær stort sett bare skader kråka, hvis du treffer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slettet innlegg som går på dyremishandling samt kommentarer rundt dette. Ikke kom med poster hvor skyting på dyr foreslås. Takk.

Snorre :)

6376692[/snapback]

Det er faktisk lovlig å skyte kråke da... staten betaler penger for de.

BTW, skyt på cd-plater ;)

6377072[/snapback]

Ja, men da med hagle, og ikke luftgevær. Luftgevær stort sett bare skader kråka, hvis du treffer i det hele tatt.

6377235[/snapback]

vil bare si at kråker rammes av div jaktlover som sier at sen har både jaktid og jakttidsramme.. det vil si at du ikke kan jakte kråke hvis du ikke har papirene i orden, og bruker skikkelig våpen, som hagle eller salongrifle. luftfevær er ikke lov... bare sånn at dere ikke driter dere ut på slike ting.. kan vanke bøter på noen tusen hvis grunneier/politi/viltnemd finner ut av det...

Men det er mye anet å skyte på

hermetikk er alltid en klasikker

brusbokser

plastleker

cd-plater (skjelden mer enn en gang, spruter sinnsykt)

gammel hardware

isbiter (vanskelig, men morro)

bruk fantasien, men ikke dyr da dette ikke er lov hvis du ikke har jaktkort osv..

Lenke til kommentar
skyte på en uskylig kompis

6378320[/snapback]

Kjenner en som stappa en bitteliten bit av noe tøy i løpet og fyrte av i låret på seg selv. Han måtte dra biten ut av låret med pinsett, og hovna opp noe så sinnsykt. Så jeg vil ikke anbefale noen å skyte på personer.

Lenke til kommentar
skyte på en uskylig kompis

6378320[/snapback]

Kjenner en som stappa en bitteliten bit av noe tøy i løpet og fyrte av i låret på seg selv. Han måtte dra biten ut av låret med pinsett, og hovna opp noe så sinnsykt. Så jeg vil ikke anbefale noen å skyte på personer.

6380540[/snapback]

tror det var en spøk..hallo!

Lenke til kommentar
Det er faktisk folk som skyter på både folk og dyr for gøy. De tenker at det bare er et lite luftgevær og umulig kan gjøre særlig skade.

Her er utgangshullene i en tom sprayboks. Jeg ville ikke likt å få den krafta i bakhodet eller halsen. :p (Ikke på andre steder på kroppen heller for dens saks skyld).

6380712[/snapback]

Og hvor stor prosentdel av befolkningen er det som er så dumme i hode at de gidder å skyte på folk me luftgevær?

Lenke til kommentar
Og hvor stor prosentdel av befolkningen er det som er så dumme i hode at de gidder å skyte på folk me luftgevær?

6381754[/snapback]

Mer enn nok til at jeg ikke vil gi de idéer. :cool:

Er mange småunger som ser på det som leketøy på linje med ertepistol.

Lenke til kommentar
Kjøp heelt runde kuler og skyt på fjell/stein. Da får man de sykeste rikosjett-lydene. (Sånne man hører i western-filmer). Men pass opp! For kulene flyr alle veier etterpå. De er av stål, belagt med bly. De kan fort sprette og treffe et vindu, bilen til naboen, deg selv, o.l. Jo kraftigere gevær jo bedre effekt. (Og jo farligere).

6376933[/snapback]

Det har jeg da fått til med vanlige kuler. Softgun også.

En ting jeg tror ville vært ordentlig morro, det er brusflasker med brus, og litt tørris(tror det er tørris i alle fall). Da skal det smelle skikkelig!

Jeg fant en liten film hvor de kastet brus flasker med tørris opp i luften. Da de traff bakken, sprengte de. Jeg skal se om jeg kan finne den...

Jeg fant en annen film: http://www.spikedhumor.com/articles/19865/...s_and_Soda.html

Hvis du bare hadde klart å sette på lokket...

Mulig filmen er falsk. Den så litt overdreven ut. =/

Fant den jeg lette etter nå: http://www.spikedhumor.com/articles/360/Dry_Ice_Bombs.html

Er sikkert ganske så farlig.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Skyt tærne dine, se om du klarer 7 skudd. Det er min rekord.

6384692[/snapback]

wtf? syke faen..

men aha, skulel likt å sett det :tease:

6384706[/snapback]

Luftgevær penitrer ikke gjennom neglen, men den bli blå. Så er det satans vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...