Republic3D Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Slettet innlegg som går på dyremishandling samt kommentarer rundt dette. Ikke kom med poster hvor skyting på dyr foreslås. Takk. Snorre 6376692[/snapback] Det er faktisk lovlig å skyte kråke da... staten betaler penger for de. BTW, skyt på cd-plater 6377072[/snapback] Ja, men da med hagle, og ikke luftgevær. Luftgevær stort sett bare skader kråka, hvis du treffer i det hele tatt. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Actionfigurer er alltid gode ting Har hatt mye moro med gamle wrestlingfigurer før ja ^^; Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Slettet innlegg som går på dyremishandling samt kommentarer rundt dette. Ikke kom med poster hvor skyting på dyr foreslås. Takk. Snorre 6376692[/snapback] Det er faktisk lovlig å skyte kråke da... staten betaler penger for de. BTW, skyt på cd-plater 6377072[/snapback] Ja, men da med hagle, og ikke luftgevær. Luftgevær stort sett bare skader kråka, hvis du treffer i det hele tatt. 6377235[/snapback] vil bare si at kråker rammes av div jaktlover som sier at sen har både jaktid og jakttidsramme.. det vil si at du ikke kan jakte kråke hvis du ikke har papirene i orden, og bruker skikkelig våpen, som hagle eller salongrifle. luftfevær er ikke lov... bare sånn at dere ikke driter dere ut på slike ting.. kan vanke bøter på noen tusen hvis grunneier/politi/viltnemd finner ut av det... Men det er mye anet å skyte på hermetikk er alltid en klasikker brusbokser plastleker cd-plater (skjelden mer enn en gang, spruter sinnsykt) gammel hardware isbiter (vanskelig, men morro) bruk fantasien, men ikke dyr da dette ikke er lov hvis du ikke har jaktkort osv.. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det artigste er nokk øl-flasker Var på hyttetur med gutta en gang, og det ble ikke mye pant igjen etter den turen Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 skyte på en uskylig kompis Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Alt som inneholder noe under trykk er digg å skyte på Test ei flaske med sånn skum som brukes til tetting i hus o.l. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 skyte på en uskylig kompis 6378320[/snapback] Kjenner en som stappa en bitteliten bit av noe tøy i løpet og fyrte av i låret på seg selv. Han måtte dra biten ut av låret med pinsett, og hovna opp noe så sinnsykt. Så jeg vil ikke anbefale noen å skyte på personer. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 skyte på en uskylig kompis 6378320[/snapback] Kjenner en som stappa en bitteliten bit av noe tøy i løpet og fyrte av i låret på seg selv. Han måtte dra biten ut av låret med pinsett, og hovna opp noe så sinnsykt. Så jeg vil ikke anbefale noen å skyte på personer. 6380540[/snapback] tror det var en spøk..hallo! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det er faktisk folk som skyter på både folk og dyr for gøy. De tenker at det bare er et lite luftgevær og umulig kan gjøre særlig skade. Her er utgangshullene i en tom sprayboks. Jeg ville ikke likt å få den krafta i bakhodet eller halsen. (Ikke på andre steder på kroppen heller for dens saks skyld). Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg har skaffet meg et fett hatsan luftgevær (desverre ikke noen jaktrifle) og jeg lurer på om det er noen som vet om noe morsomt å skyte på? 6375014[/snapback] *pick me, pick me* Jeg beveger meg også! Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Øl-bokser er tøft 6376893[/snapback] Det gøyeste blir vel å tømme boksene? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Skyt på naboer med hyperaktive gressklippere. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det er faktisk folk som skyter på både folk og dyr for gøy. De tenker at det bare er et lite luftgevær og umulig kan gjøre særlig skade. Her er utgangshullene i en tom sprayboks. Jeg ville ikke likt å få den krafta i bakhodet eller halsen. (Ikke på andre steder på kroppen heller for dens saks skyld). 6380712[/snapback] Og hvor stor prosentdel av befolkningen er det som er så dumme i hode at de gidder å skyte på folk me luftgevær? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Og hvor stor prosentdel av befolkningen er det som er så dumme i hode at de gidder å skyte på folk me luftgevær? 6381754[/snapback] Mer enn nok til at jeg ikke vil gi de idéer. Er mange småunger som ser på det som leketøy på linje med ertepistol. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Kjøp heelt runde kuler og skyt på fjell/stein. Da får man de sykeste rikosjett-lydene. (Sånne man hører i western-filmer). Men pass opp! For kulene flyr alle veier etterpå. De er av stål, belagt med bly. De kan fort sprette og treffe et vindu, bilen til naboen, deg selv, o.l. Jo kraftigere gevær jo bedre effekt. (Og jo farligere). 6376933[/snapback] Det har jeg da fått til med vanlige kuler. Softgun også. En ting jeg tror ville vært ordentlig morro, det er brusflasker med brus, og litt tørris(tror det er tørris i alle fall). Da skal det smelle skikkelig! Jeg fant en liten film hvor de kastet brus flasker med tørris opp i luften. Da de traff bakken, sprengte de. Jeg skal se om jeg kan finne den... Jeg fant en annen film: http://www.spikedhumor.com/articles/19865/...s_and_Soda.html Hvis du bare hadde klart å sette på lokket... Mulig filmen er falsk. Den så litt overdreven ut. =/ Fant den jeg lette etter nå: http://www.spikedhumor.com/articles/360/Dry_Ice_Bombs.html Er sikkert ganske så farlig. Endret 26. juni 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du kan skyte på Tjærer..Det er lov....er nok av de..hehe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Skyt tærne dine, se om du klarer 7 skudd. Det er min rekord. Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Skyt tærne dine, se om du klarer 7 skudd. Det er min rekord. 6384692[/snapback] wtf? syke faen.. men aha, skulel likt å sett det Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Hmmm, en god gammeldags freakforumtråd :!: Endret 26. juni 2006 av Clerion Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Skyt tærne dine, se om du klarer 7 skudd. Det er min rekord. 6384692[/snapback] wtf? syke faen.. men aha, skulel likt å sett det 6384706[/snapback] Luftgevær penitrer ikke gjennom neglen, men den bli blå. Så er det satans vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå