Harvester Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hold dere fast!! For her kommer det 20. århunderts beste film, med ingen annen enn Leonard Nimoy, bedre kjent som Spock fra Star Trek, som synger i denne forrykende forestillingen av en sang! Videoen du ikke kan og bør gå glipp av; ................... Enjoy Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Den er vel fra 80-tallet, er den ikke? Gammel er den i alle fall. Hørt den for mange år siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Det må jeg si. Han hørtes litt ut som Johnny Cash. Og hva faen er greia med at de danserne imiterer mus eller ekorn eller hva det nå er?? Har jo lite med hobbiter å gjøre. Endret 24. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg tror nok det er hobbiter de prøver å etterligne........stakkars folk! Hvertfall ikke slik jeg så for meg hobbitene ............ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå