Gjest Slettet+132 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 The Tribe sugde hardt. Var for mange feil til at det kunne være bra. Pluss ansiktsmaling, hårfarge og rare klær. Er lov til å se normal ut liksom. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Så på de gamle sesongene, og de var alltid like spennende hver episode....Den nye som har kommet/var er dritdårlig....Det hadde alltid noe nytt klart i neste sving Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (Litt bump) Jeg synes The Tribe er en veldig god serie. Noen som har hørt noe om sesong 6? Mener jeg leste en plass at de har manus for sesong 6... Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det var det verste jeg noen gang så på tv. Fy faen er det mulig. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Nå har NRK begynt å sende første sesongen av the Tribe på NRK3/NRK Super Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Husker at det var dritbra før, nå har jeg lastet ned alle sesonger og sett den første sesongen. Det va ikke så bra som eg først trudde men e greit tidsfordriv. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg elsket "The Tribe" og fulgte alltid med på det på NRK i 4-5 tiden hver ettermiddag. Plutselig gikk det ikke lenger og så nå at det hvertfall hadde startet noe lignende(samme serien?), men med nye og yngre karakterer. Forferdelig mye dårligere enn den gamle serien. Samme her Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er det foresten noen som har undertekst til alle episodene? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Bumper denne, er det noen som vet hvor man får tak i undertekster til alle episodene? er vist umulig å oppdrive. Finner heller ikke noen slags DVD eller blueray til salgs noen plasser... :nei2: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå